2014. február 1., szombat

Nyári zenék

Ez az egész dolog úgy kezdődött, hogy most (kb. 5 perce) kiválasztottam pár olyan számot, amit régen hallgattam már, és az egyikről azonnal a nyár jutott az eszembe. Egészen pontosan a "Hotelezés"...
Igazából fogalmam sincs, hogy miért nem írtam részletesebben a nyaramról... most már jelentősen halványult a kép, de azt hiszen összességében nagyon jó volt, talán eddig a legjobb. Mégpedig azért, mert nem csak otthon ültem, hanem a barátaimmal mentem sok helyre (lsd.: "hotelezés").
És őszintén szólva nagyon hiányzik. Nem csak a jó idő, és a rengeteg szabadidő, hanem maga az érzés, hogy "nyár van, ráérünk, úgyhogy menjünk valahová"... Tényleg nagyon várom már a nyarat. Talán még az sem számít,  hogy nagyon sok osztálytársat nem fogok látni, mert végre szeretnék egy olyan szünetet, amikor TÉNYLEG minden időmet azzal szeretném tölteni, hogy elmegyek olyan helyekre, ahol még nem voltam (akár fesztivál, stb.), és lemondok a gépezésről, és egy kis időre a sorozatokról. Ez kell nekem!
Szóval meghallgattam ezt a számot, és elöntöttek az emlékek (nyilván sírni nem sírtam)... Gondoltam, összeszedem azokat a dalokat, amikről valamiért a nyár jut az eszembe, vagy esetleg egy konkrét esemény a nyárból...

1. Kávészünet - Csonka vers: Ugye ezt a számot a tanévzárón adták elő, hivatalosan is a nyári szünet első napján...
2. Jason Derülo - The Other Side: Amellett, hogy máig a kedvenc számom, erről az jut eszembe, hogy pont ment a rádióban (sőt, még táncoltam is rá...), amikor A ZÁSZLÓt csináltuk...
3. Aurora Dione - Friends: Igen, a "hotelezésből" hazafelé ment a rádióban...
4. Icona Pop - I love it: Szintén a rádióban ment (addig nem is tudtam a címét), de akkor, amikor az osztálykirándulásra mentünk...
5. Dev&Enrique Igleasias - Naked: Ezt a számot még nagyon régen hallottam, egy bizonyos Aggteleki kiránduláson, de valamiért még mindig a nyár jut eszembe erről a számról. És nem csak a mostani: az összes...
6. Macklemore&Ryan Lewis - Can't hold us: Miért jut róla eszembe a nyár? Talán mert kb. két és fél hónapon keresztül állandóan ezt hallgattam?!

Továbbá:
Texas - Conversation
Bonnie McKee - American Girl
Amelia Lily - You bring Joy
Bruno Mars - Lockes out of Heaven
Draft Punk - Get lucky
Robin Thicke - Blurred Lines
Tone Damli&Eric Saade - Imagine
Király Viktor - Fire
Kowalsky meg a Vega - Otthon, édes Otthon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.