2014. február 16., vasárnap

"Mazochistavagyok" #2

Na jó, ez egy kicsit erős volt... Tehát még múlt hétvégén nagyon-nagyon nem tudtam elaludni, ezért felkaptam ez első KÖNYVET (nem ám pdf-et), ami a kezem ügyébe került. Igen, ez volt a Hűvösvölgyi suli 2.
Azért volt erős kifejezés az, hogy mazochista vagyok, mert egyrészt nem vagyok az, másrészt pedig nem volt annyira borzasztó ez a könyv. Sőt, voltak benne kifejezetten meglepő "fordulatok".
Rájöttem, hogy engem az zavar talán a legjobban (ugyanez az SZJG-nél is), hogy az a központi téma gyakorlatilag, hogy mi a MENŐ. "Mert végül is csak vesegyulladást kapok, de most ez a divat, úgyhogy nem veszek fel mást, csak ezt a ruhát". Vagy mittudom. Esküszöm, falra tudnék ettől mászni. A "lúzer", "ulragáz" és társaik egyszerűen kiborítanak. A másik (talán a Renis könyv nem hangsúlyozza ennyire, de ez a könyv nagyon): azt sulykolja mindenkibe, hogy attól, mert átléptük a mittudomén, 13-14 éves korhatárt, valamiféle felismerhetetlen ufógyerekek lettünk, egészen pontosan KAMASZOK. Már nem azért, de ki nem sz*rja le? Már bocsánat, de nagyon ideges lettem. Azért, mert kicsit nagyobb öntudatom van, és határozottabb lettem, még nem kell úgy kezelni, mintha egy megvadult kisgyerek lennék.
Ez most igazából általánosság lett volna, mert szerencsére nálunk (otthon) ilyen probléma nincs, de ez a könyv... hát kicsit fura ebből a szempontból... mindenesetre nekem ez a rész talán jobban tetszett, de egyszerolvasós könyvecske, nem vészes, de semmi extra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.