2013. október 15., kedd

Frissítés

Kaptam egy olyan kérést, hogy frissítsek... Hát, öööö...
Szombaton fennmaradtam fél háromig, hogy megnézzem a TVD és az Originals évadnyitóját. Hát, mit ne mondjak, többet vártam. Azt reméltem, hogy sokáig fog tartani, amíg rájönnek, hogy "Stefan" igazából Silas. Na mindegy, azt mondták, mindkettőnek a 2. epizódja sokkal jobb lesz. Hát remélem is!
Listát kéne írnom azokról a filmekről és sorozatokról, amiket még nem láttam, de a 'must-see' kategória... Ötletek jöhetnek! ;))
Lássuk csak... egyre furcsább beszélgetéseket folytatok, és azt hiszem, kezdek félni a rendfenntartóktól! (némelyik kifejezetten veszélyes)
Iszonyatosan nagy vihar volt hajnalban, szóval arra keltem... a cipőm is átázott :(
Oké, ez nyilván nem érdekel senkit...
Amúgy borzasztó nagy alkotói válságban vagyok, semmit sem tudok befejezni, amit elkezdtem, mert elszáll az ihlet.
Most más téma.
Kezdem úgy érezni, hogy egy csomóan megőrültek. Kezdjük ott, hogy "ízlésficam" van, de kegyetlenül... akkor ott vannak a 'kicsik' (épphogy fiatalabbak nálam), akik azt hiszik, hogy minimum 20 évesek, és úgy öltözködnek, mint a k**vák. Ez csúnya volt, de ez a véleményem. Az egészben a legszomorúbb az, hogy a legközelebbi ismerőseimen/rokonaimon is észreveszem ezt (nyilván ők azért normál keretek között 'felnőttesek')... Tényleg mi vagyunk az utolsó normális korosztály! (bocs, kivételek)
Mi történt ma? Asszem, ennyi.
Egyébként még mindig olyan furcsa érzéseim vanak egyes ismerőseim/osztálytársaimmal kapcsolatban (konkrétumot nem akarok írni). Például van olyan, aki hol jó fej, hol ijesztő vagy bunkó. És én egyszerűen nem tudom megfejteni, hogy akkor most mégis milyen. Mert beszélgetünk, totál normális, de next time (bocs, sok az angol) meg mintha nem is önmaga lenne... Lehet, hogy csak a társaság teszi. Nyilván azért ott vannak az olyanok is, akiktől először féltem, és hittem azt, hogy bunkók, de kiderült, hogy jó fejek. Hát, így van ez... Meg is érteném, hogy nem mindenki tökéletes, de szerintem ez a kettő tulajdonság nagyon üti egymást... Vagy ilyenek azok, akik tisztára szerények, de olyan képek készülnek róluk.. hát, mondom, okéé...
Wáá! Nem hiszem el! A 'rejtélyességről' Cortez jutott az eszembe... Már megint csak felhúzza az agyamat... Még mindig csak a 7. rész elején járok kb. fél éve, de könnyen lehet, hogy be sem fejezem, mert vannak olyan könyvek, amik jobban érdekelnek, és amúgy meg olyan dolgokat hallok a 8. rész(ek)ről, hogy a hajamat tudnám kitépni...
Na, tényleg ennyi.
Ezt most EGY bizonyos embertől kérdezném: Megfelelő volt a frissítés? ;) ♥

2 megjegyzés:

  1. Tökéletes :3
    kedvenc rész: "egyre furcsább beszélgetéseket folytatok, és azt hiszem, kezdek félni a rendfenntartóktól! (némelyik kifejezetten veszélyes)" szakadtam a röhögéstől konkrétan qqq
    a "sorozatlistádra" pedig kifejezetten kíváncsi vagyok *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :D
      Hát a listára hidd el, hogy én is kíváncsi vagyok XDDD
      Ötleteket főleg tőled várok!!! (:

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.