2014. február 10., hétfő

Éneklős műsorok szombat-vasárnap

Szóval. Kezdeném az elsővel: A Dal 2014

Szégyellem magam, de az első két adásról lemaradtam, elfelejtettem, illetve betegeskedtem. A lényeg az, hogy az első kettő fordulót Király Viktor és Kállay-Saunders András nyerte magasan. Ez gyakorlatilag borítékolható volt, de leginkább az, hogy ők lesznek a kedvenceim is. Mindkettő előző Euróvíziós dalait imádtam, ahogy a mostaniakat is (utólag visszahallgattam).
A harmadik adást viszont teljesen láttam!!! :)
Nem akarok most kisregényt írni, de... a három kedvencemet juttatta tovább a zsűri. A Fool Moon nagyon tetszett, különleges, a New Level Empire is, csak tiszta dezsavü-m volt a dalukat illetően... valahonnan ismerős volt. Pál Dénest igazából sosem szerettem, de most ez a dala bejött.
Azon nem lepődtem meg, hogy Radics Gigi továbbjutott, bár benne most kicsit csalódtam... A Mystery Gang-nek nagyon szurkoltam (az énekesről valamiért Alex Turner jutott az eszembe - ne is kérdezzétek...). A Honeybeast-ről annyit, hogy nem tudom (már ha ők jutnak ki), a külföldiek honnan a fenéből fogják érteni a dalszöveget. Összességében elégedett vagyok, jó adás volt!!! :)

A Nagy Duett:

Ezen kívül csak az első évadot láttam (ugye a drága a Super TV2), amit nagyon szerettem. A műsorral kapcsolatban egyébként olyan érzésem van, hogy egyre jobban a show, és a hülyülés felé veszi az irányt. Jó, kétségtelen, Liptai bakiján, valamint Kasza (néha Dobrády) poénjain sírtam a röhögéstől... Mondanom sem kell, Király Viktor (új fav. ♥) és Hajni a kedvencem, hiszen ők énekelni is tudnak. Viktorról egyébként ezt tudtuk, lerí róla, hogy vérprofi... Akiknek még szintén szurkolok, az Cserpes Laura és Gesztesi Máté, esetleg még Hien és Cooky (szegényeket nagyon alulpontozták). Amint nagyon meglepődtem, az az, hogy L.L. Juniornak van hangja! Jó, ez így most kicsit csúnyán jött ki, de életemben nem hallottam még őt énekelni. Sipos Petit viszont igen, de azt nem tudtam, ahogy Liptai is megmondta, hogy "operai torok van a nyakán" (vagy ilyesmi). A lényeg az, hogy köszönjük Clau, beszélni tudni kell :)) Még esetleg annyit, hogy Fekete Laci: ??? ennyit tudok róla írni, Hujber Feri pedig továbbra is irritál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.