2014. február 10., hétfő

Végre egy jó hétvége!!!

Blogozni akartam, csak sajnos rengeteget kell(ene) tanulnom... Most viszont eljutottam odáig, hogy az agyam nem képes több információt jelenleg befogadni. Azt viszont legalább megtudtam, hogy miközben kémiát tanulok, az idő lassabban telik...
Egyébként ez a nap is jó volt, sütött a nap, és nem igazán kellett egyik órára sem tanulni...

Szóval most a számomra extra hosszúra sikeredett hétvégéről:
Annak ellenére, hogy nem sok értelmeset csináltam, nem tűnt úgy, mintha ellazsáltam volna az egészet...
Leginkább komolyabban elkezdtem blogozni, és mintha lassan kezdeném megtalálni önmagam... (most ezt nem kell annyira komolyan venni, nem arról van szó, hogy mostantól totál más leszek)
Szóval ez egyébként abban merült ki, hogy életemben nem olvastam és látogattam meg ennyi blogot, mint most hétvégén, és emiatt találtam egy olyan blogot, amilyet én mindig is szerettem volna csinálni... Nem mintha lopáson gondolkodnék.
Egyébként megpróbálok újra életet lehelni egy régi weblapomba, és elkezdtem egy angol nyelvűt is... majd meglátjuk, mi sül ki belőle.
Amúgy azon is gondolkodtam, hogy imádom a sportot, de mégsem írok róla semmit... vajon miért?
A másik fontos dolog: kellene egy tisztességes név... mert lássuk be, az 'Ano Nymus' nem túl szalonképes, a sajátomat pedig nincs kedvem használni...
Emelett frissítéseket tervezek (de még milyeneket?!!), valamint miután durván kaszát kapott az előző sztorim, lehet, hogy elkezdek egy vadonat újat. Vagy adok egy tisztességes befejezést az előzőnek. Még nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.