2014. január 31., péntek

Éhezők viadala

Most fejeztem be. Igazából kevesebb, mint egy hete olvastam (vasárnap este kezdtem), úgyhogy szerintem egész jól haladtam.
Nem igazán tudok róla mit mondani...
Tetszett.
Katniss karakterét most sem igazán kedveltem meg, Peetát viszont annál inkább...
Szerintem a filmnél épp eleget leírtam, mert az, hogy nagyon egyedi, és különleges maga az alapsztori, gyakorlatilag evidens. (mondjuk én nem "öltem" volna meg annyi kiválasztottat már a viadal elején)
A könyv és a film összehasonlításáról talán csak annyit,  hogy ugye a könyv sokkal részletesebb, viszont a film pedig jobban visszaadja a látványvilágot.
Egyedül talán a vége nem tetszett, az, hogy Peeta és Katniss összevesztek.
Simán elképzelhető, hogy újra meg fogom nézni a filmet, mert valószínűleg kicsit másképp fogom így látni.
Az viszont biztos, hogy a másik két részt is el fogom olvasni! :)

Ui.: (amit természetesen elfelejtettem) Mivel a könyv jóval részletesebb volt, mint a film, ezért nem zavart, hogy előtte már láttam a filmváltozatot. Néha ugyan tudtam, mi fog következni, de ez így még talán jobb, mintha a könyvet olvastam volna el előbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.