2014. február 18., kedd

Van egy-két dolog, amire nemrég jöttem rá... először is, mérhetetlenül lusta vagyok. Igazából sosem tartottam magam túlságosan szorgalmasnak, de tegnap este bebizonyosodott előttem, hogyha nem raknak be egy üres, ajtó-ablak nélküli szobába a tananyaggal, én azt nem tanulom meg. Ugyanis, képes voltam azt megcsinálni, hogy ültem a gép előtt, kezemben a papír, amiről tanulnom kellett volna, de én gépeztem. Méghozzá úgy, hogy még netem sem volt(!!!), és tudtam, hogy másnapra meg KELL tanulnom a szavakat, mégis képes voltam képeket nézegetni... Nagyon durvaa! O_O

Második, az, hogy imádok zenét hallgatni. Jó, ezt tényleg tudtam magamról, mert általában mindig bekapcsolok valamit (esetleg Unorthodox Jukebox vagy Save Rock and Roll full album ♥♥♥), meg buszon utazás közben is általában zenét hallgatok, de vasárnap, amikor hazafelé jöttem kocsival, és megálltunk egy benzinkútnál (épp ByTheWay - Scream-et hallgattam), rájöttem, hogy mennyire jó a sztereó-hatás vagy mi. Egyszerűbben: jobban lehetett hallani az alapot. Utána pedig arra is fény derült, hogy ha fülhallgatóval hallagatok zenét, teljesen ki tudom üríteni a fejemet, és nem agyalok semmi hülyeségen...

Azon kívül, hogy remek volt a hét első...majdnem-harmada(?), komoly dillemmában vagyok. Igazából félek, mert azzal kapcsolatban, amit eddig imádtam, most kezdem elveszíteni a motivációmat. És azért én bármit megtehetek, mert szeretném szeretni, de úgy, hogy még az is hátráltat, akinek pont, hogy támogatnia kéne... nos, úgy tényleg kicsit nehéz. Most igazából az a kérdés, hogy ne erőltessem azt, ami nem megy, de ezzel adjam fel gyakorlatilag az álmaimat, vagy küzdjek, ami nem csak nehéz, de ezzel másokat ÉN fogok hátráltatni. Tulajdonképpem az eszem, a szívem, és jóakaróim is az utóbbira voksolnak, csak közben az is ott motoszkál a fejemben, hogy talán még MOST kéne abbahagyni, vagy legalább felfüggeszteni, mert az biztos, hogy egy lejtőn indultam el lefelé, és lehet, hogy ha időben kiszállok, nem utálom meg az egészet, mert most tisztán afelé haladok...

Szóval, jól esett, hogy kiírtam (nagyjából...többé-kevésbé...kevésbé) mindent magamból, de mielőtt még elkezdenék mélyebben lelkizni, tisztelettel elvonulok meccset nézni... Pá, jó éjt Mindenkinek! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.