2014. február 22., szombat

A Dal 2014 - Döntő

Igazából elégedett vagyok. Tényleg a legjobbak kerültek be (a Mystery Gang-et hiányoltam), és a legjobb négybe is nagyrészt a kedvenceim kerültek be: ha Bogi helyett a New Level Empire lett volna ott, tényleg azt mondhattam volna, hogy innentől kezdve bárki továbbjut, én örülök. Végül is Bogival sincs különösebben bajom, a dala is egész jó, mégis úgy éreztem, hogyha ő nyer, én falnak megyek. Mégpedig azért, mert nem értem, hogy mit sztárolják annyira, főleg a zsűri. Jó hangja van, meg minden, de azért mégiscsak ha össze kellene hasonlítani egy Király Viktorral, vagy egy Kállayval...
Szóval, örülök, hogy az utóbbi (mármint Kállay-Saunders András) nyert, naagyon megérdemelte, az eddigi összes Euróvíziós dalát imádtam, pl. az I love you-t is.
Mondjuk Viktorért nagyon vérzik a szívem, és a Fool Moon-t is imádtam, azon pedig, hogy a NLE nem jutott be, nagyon meglepődtem. Az igaz, hogy ha ők ott lettek volna, gyakorlatilag borítékolható lett volna a győzelmük, hiszen hatalmas rajongó táboruk van... nem mintha Kállay győzelme nem lett volna megjósolva.
Összegezve, én boldog vagyok, ismételten egy nem mindennapi dallal indulunk, aminek üzenete, és komolysága is van, megint van esély szerintem egy jó helyezésre. Hajrá András!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.