2014. február 7., péntek

Easy - Egyszeregy

Tegnap délután kezdtem el, és kb. egy fél órája fejeztem be. Hallottam róla, hogy jó könyv, hát gondoltam, miért is ne olvassuk el...
Előszöris nagyon tetszik az az alapötlet, vagy alapsztori, hogy egy egyetemi campus-on játszódik gyakorlatilag az egész. Pontosan megmutatja az egyetemi élet hangulatát, az életérzést. Nyilván emiatt ugottunk egy kategriát is, már nem középiskolásokról van szó, de mégsem tér el nagyon attól.
Aminek talán legjobban örülök, az az, hogy nincs benne semmi miszikum vagy természetfölötti dolog, és végre nem valami durván idegesítő csaj a legjobb barátnő (mint mondjuk a Csitt csitt-ben), és a főszereplő srác sem rosszfiú végre.
Igazából nem is tudok nagyon mit írni róla, tetszett, de ugye látszik is, hogy milyen gyorsan végeztem velem (igaz, hogy itthon ülök, de akkor is, mintha egy hétvége alatt olvastam volna el, ami nálam nem rossz).
Szóval tényleg, ez pont egy olyan könyv, ami romantikus, és azt várod, hogy mikor jelenik meg a srác, mikor menti meg a csajt, mikor mondja el a titkát, és "jujj, most valami kiderült". Vagyis izgalmas, de mégsem akció, vannak benne aranyos szereplők (pl. Benji), de mégsem elrugaszkodott.
Lényegében tehát gyorsan olvasható, nem bonyolult a cselekmény, nem csinál nagy marhaságokat senki (kivéve ugye a rosszfiút). Nem tudok rosszat mondani róla. Többször el lehet (vagy kell) olvasni, jó olvasmány, és legfőképp "könnyű, mint az egyszeregy"...

Ui.: nagyon jó ez a fordítás, ezáltal jó a cím is, bár a borító nagyon nem tetszik (still #1 a Csitt csitt-é), és Lucas is aranyos, és tényleg nem fiú, hanem férfi. Azt hiszem, tényleg ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.