2014. január 1., szerda

31st December - 1st January 2014

Hát először is: Boldog Újévet Mindenkinek!
Most értem haza, egy szolid kis házibuliban voltam, óriási lészámmal... Amúg ez a Szilveszter egyértelműen lájtosabbra sikerült, mint tavaly, de azok alapján, amiket hallottam máshonnan, sokkal jobb, hogy nem vágtam bele semmi komolyabba.
Szóval a program a következő volt: kaja, film, Facebook, Twitter.
Mindezt hajnal fél 7-ig (?)
Ja, meg tűzijátékot is néztünk, ami igazából nem is volt, és ezért haragszom is a városra...
Amiért még haragszom, az az, hogy kevesebb, mint 4 órán múlt, hogy 24 óráig ne aludjak... Mindegy, akkor ez a következő Szilveszter küldetése lesz!
Amúgy jól elvoltunk, rengeteget röhögtünk, csak sajnálom, hogy bealudtunk fél 9 után :/
De! Legalább megdőlt az a rekordom(?), miszerint világosig kibírtam alvás nélkül.
Még valami, köszönjük az időjárásnak a támogatást, aminek köszönhetően csak egy kicsit fagytunk szét az udvaron!
Amúgy ennek a Szilveszternek is megvan a maga dala, azt majd később kirakom!

2 megjegyzés:

  1. Legközelebbi szilveszter már a klubbházban lesz!! :D

    VálaszTörlés
  2. Jaja, és majd iszunk kakaót meg ásványvizet -.-""""

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.