2013. szeptember 14., szombat

...

Hát egy kicsit megcsúsztam, úgyhogy mindent gyorsan:
Az Üvegváros-t még tegnap előtt-előtt-előtt, vagyis kedden(?) kiolvastam. Sok mindent akartam róla írni, de elfelejtettem...
Az időjárás borzasztó, mintha szeptember kimaradt volna... Sötétben kelek, állandóan zuhog az eső, a buszon már fűtés is van...
Akartam making-elni egy kedvenc színészes listát, de rájöttem, hogy felesleges. Két színészt tudnék kiemelni: első helen Jamie Campbell Bower. Sajna még mindig nem láttam a Csontvárost, de már az előzetes alapján látni, hogy nagyon jó színész. Mondjuk szerintem nem 100%-ig Jace (nyilván ez lehetelen), de not bad. Főleg amikor azt mondja Clary-nek: "So I need You", akkor látszik, ahogy lesüti a szemét... ez viszont tényleg Jace-es. Szóval biztos jó nagyon a film.
A második, akit leginkább a személyisége miatt szeretek (nyilván irtó jó színész, és hát ugye Ő, és Jamie sem ronda... mondjuk került már fel a listámra "nem ronda" személy? nem hiszem...), az James Franco. Imádom a filmjeit (Pókember, Óz, egy kicsit az Ízek, imák, szerelmek... most több nem jut eszembe), de kíváncsi vagyok a Spring Breakers-re is. Szóval amiket hallottam róla, pl. több lábon áll, azaz nem csak színész, hanem ír, forgatókönyveket is, tanít, de ő maga is tanít... ez nagyon tetszik. Amúgy meg állítólag munkamániás is, ami egy színésznél (szerintem) hatalmas előny.
Azt hiszem most ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.