2013. október 27., vasárnap

Szüneeet!

Végre ez is elérkezett!
Úgy volt, hogy ki tudom pihenni magam, de tegnapelőtt fél négyig olvastam... Na, mindegy.
A sorozatokkal most úgy állok, hogy sehogy. Egyik sem keltette fel igazán az érdeklődésemet.
Amúgy most néztem meg a Bosszúállókat. Igazából már rég készültem rá, de azt hallottam, hogy előtte érdemes még megnézni a Hulkot, az Amerika kapitányt, stb., úgyhogy vártam. Ma viszont elegem lett, és megnéztem. Jó film, de semmi extra. Kicsit már túl sok volt az akció, meg ez az UFO-s dolog még mindig nem tiszta. A nagy nevek azért nagyot dobtak a filmen... Tony Starkot még mindig imádom, főleg a humorát. Amúgy Mark Ruffalo-t is nagyon szeretem, jó színész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.