2013. december 7., szombat

Tél&Spring Breakers

Erről a két dologról akarok írni. Először is, ma volt az első olyan nap, amikor úgy rendesen esett a hó, és meg is maradt... Én nemzeti gyásznapot rendelnék el... Na jó, ennyire azért nem utálom a havat, csak a csúszós utat, ami igazából ennek a következménye, úgyhogy végülis közvetetten mégis utálom a havat...
A másik, hogy tegnap éjszakába nyúlóan befejeztem a Spring Breakers-t. Már nagyon meg akartam nézni, leginkább James Franco♥ miatt.
Hát, azt kell, hogy mondjam, furcsa egy film. Nem rossz, csak furcsa. Amúgy pont ezért hagytam abba még múlt hétvégén: az első fél óra dögunalom. Jellemző, amint felbukkan Alien, nézhető lesz a film.
Konkrétan pont ő/ez az egyetlen olyan dolog, amit értékelni tudok. Mert az, ahogy isznak, buliznak, és szerencsétlenkednek Selenáék (hozzá kell tennem, "irtózatosan nagy" színész tehetséggel), engem nem nagyon érdekel.
Azt viszont el tudom mondani, hogy amit James Franco csinál, AZ a színészet. Imádom ezt a palit, borzasztó tehetséges (a lehető legjobb értelemben), bármilyen karaktert hitelesen tud eljátszani, alázattal, és beleéléssel. A Pókemberben láttam először, már ott is ő volt a kedvencem. Hát igen, ha egykorúak lennénk, és ismernénk egymást... Jó, befejeztem.
Nekem amúgy a cselekményszél is érdekes volt... Azon már nem is csodálkoztam, hogy Selena volt a 'jókislány', aki először hazament, viszont azt az Alien, és a volt barátja közötti harcot nem értettem. Lehet, hogy velem van a baj. A befejezéssel sem voltam kibékülve: Alien meghalt, csak úgy. Hirtelen, azonnal, semmi búcsú (ja, de mégis... hát, az is fura volt). A lányokról meg nem is beszélve: odamennek, felforgatnak mindent, és miután mindenkit megöltek, hazamennek...
Nem lesz a kedvencem ez a film sem, de a lényeg tehát az, hogy amint kivégeztem a filmlistámat ('must-see'-k), biztosan James Franco-filmeket fogok nézni...♥
Ennyit üzennék:
Good night, y'all!!!♥
(bocs, ezt csak azok érthetik, akik látták a filmet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.