2013. december 30., hétfő

Az Éhezők viadala: Futótűz

Igazából még frissiben akartam írni róla, csak az a baj, hogy este 1-kor értünk haza, ma délelőtt pedig sokminden közbejött...
Szóval ugye moziban néztem meg, másik 4 személy társaságában. Nem akarok most sokat írni az előzményekről, a lényeg talán annyi, hogy nem kaptunk jegyet, csak a fél 10-es(!!!) vetítésre. Ebben nekem az a meglepő, hogy a premier eléggé régen volt, és azt hittem, hogy ilyenkor már kevesen nézik meg. Mindegy.
Először is: Team Peeta!!! ♥♥♥
Másodszor pedig: Jennifer Lawrence-t pedig egyre jobban elismerem, mint színészt (nem mintha eddig nem tudtam volna, hogy tehetséges), annak ellenére, hogy nem igazán szeretem Katniss karakterét. Ja, és szerintem egyértelműen jobb neki a világosbarna(?) haj.
A filmről magáról annyit, hogy nagyon tetszett. Maga az aréna jobb volt szerintem az első részben, de itt viszont sokkal több izgalmasabb rész volt (eleve, már az eddigi nyertesek harcolnak), viszont néha szerintem átestek a ló túloldalára, és inkább a látványra (stb.) mentek. Van még ezek kívül egy-két dolog, amit nem értek, ebbe most nem mennék bele, mert a magyarázásom miatt még holnap reggel is itt ülnénk (gondolok itt arra, hogy mégis hogyan kerülhetett meg az a Mags vagy ki).
Nem tudom határozottan állítani, hogy az első rész jobb volt, mert nagyon hasonlóan jól sikerült mind a két film! :)

Ui.: A film vége kifejezetten jó, bár én ott hagytam volna abba, hogy a testét felemelik a vasráccsal(?), és ő pedig félrehajtja a fejét, és becsukja a szemét. Szerintem úgy nagyobb lett volna az izgalom, hogy mi lesz vele, de így is király lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.