2013. december 26., csütörtök

Még az előzőhöz tartozik...

Most úgy állok igazából... kellene valami bevezetés...
SZÓVAL. Most úgy állok, hogy neki akartam kezdeni a Csitt csitt 2. részének. Végül arra jutottam, hogy nem vezet sok jóra a sokáig fennmaradás (pedig én aztán igazi éjszakai bagoly vagyok), az pedig pláne nem, hogy ennyire gyorsan olvasok el teljesen különböző 'történeteket' egymás után. Úgyhogy most úgy döntöttem, hogy Sleepy Hollow-t fogok nézni, szigorúan 1 epizódot (mondjuk csak ennyi maradt), és megyek aludni... aztán még átgondolom az egészet.

Leginkább amúgy azért írok, mert eszembe jutott azok a dolgok, amiket még le akartam írni a könyvről, és szerintem fontosak...
Először is, muszáj idézeteket kiírnom, mert annyira jó részek voltak benne (leginkább poénok fognak következni):
"– Az illatod is jó – mondta Folt.
– Ezt hívják zuhanynak – Egyenesen előrebámultam. Mikor nem válaszolt, oldalra fordultam. – Szappan. Sampon. Meleg víz.
– Meztelenül. Ismerem a dörgést." - ez például személyes kedvenc.

Amúgy nagyon bírom a pimaszságát és a humorát Folt-nak (igazán érdekelne már a normális neve... de inkább nem mondjátok el!!! ...már ha van neki), mondjuk az köztudott, hogy nem egy egyéni karakter, valahogy itt is megjelenik a jó lány, és a rossz fiú páros, és fiú állandóan beszólogat a lánynak... meglepő... Itt valahogy mégsem éreztem annyira sablonnak a sztorit, mint a Tökéletes kémiánál. Sőt, még annyira sem látszott az éles váltás a 'rosszfiú' és a 'hősszerelmes' között... Hál' Istennek!
Oké, azért itt volt néháy dolog, amitől falra tudtam volna mászni... például Vee. Őt minden szívbaj nélkül meg tudtam volna/meg tudnám fojtani egy kanál vízben. Ez a portlandi nyomozgatás sem jött be: ki az a hülye, aki egyedül sétálgat sötétben, egy ismeretlen városban? (amúgy kicsit összevagyok zavarodva... tudomásom szerint Portland a nyugati parton van... de a sztori a keleti parton játszódik, nem? ott vannak ekkora zuhék meg hurrikánok, azt hiszem. Meg maga, Maine állam is keleti part, vagy nem????)
Ez az Elliot-Jules páros (haha, ez jó vicc... nem pár-pár, csak páros, mint legjobb barik vagy mi...), és a Dabrina, Darbina, D betűs angyalka (fene tudja, hogy hívják), és az ő kavarása sem jött be. Elég lett volna szerintem az, hogy Nora megtudja az igazat Folt-ról, és meginog a belé fektetett bizalma (ez is milyen költői volt!), nekem kicsit túl sok volt a kavarás. Azért viszont piros pont, hogy én is azt hittem, hogy Elliot a gonosz... vagy csak én hittem azt? Oké, mondjuk Folt-ról egy pillanatig sem képzeltem, hogy ilyet tenne! ♥
Ja! Még pozitívum. Ennél is, és a Megjelölvé-nél is örültem, hogy nem történt semmi véresen komoly a szereplők között (na jó, ez átvitt értelemnek indult, mindenki értse úgy, ahogy akarja... illetve értse úgy, ahogy a lehető leg... korhatárosabbként lehet, bár én 'nem' célozgatok semmire)

Szóval kéne még ide idézet...
"– Beismered, hogy szándékosan csinálod?
– Mit?
– Ezt… hogy provokálsz.
– Mondd újra, hogy „provokálsz”. Olyan provokatív a szád, ahogy kimondod."

"-A te őrangyalod vagyok- mondta Folt.
-Kaptam egy saját őrangyalt? Pontosan mi is a munkaköri leírásod?
-Hogy őrizzem a testedet. – Folt mosolya egyre szélesebb lett. – Komolyan veszem a munkámat, ami azt jelenti, hogy közelebbi ismerettséget kell kötnöm a szóban forgó tárggyal."

"– Szerinted rossz fiú vagyok?
– Megszállod más emberek…. testét.
Folt egy bólintással fogadta el a kijelentést.
– Meg akarod szállni a testemet?
– Sok mindent akarok csinálni a testeddel, de ez nincs köztük."

Na jó, azt hiszem, itt az ideje, hogy leálljak, mielőtt még belemerülnék a témába... na jóvan, még magamtól is félek (mégis ártalmas a Szürke 50?)... szóval, akkor én itt és most elköszönök:
Jó éjszakát Mindenkinek! ♥

Ui.: Nem kell azért tőlem félni... nem harapok!
Oké, ez már tényleg túlzás volt... szerintem mégsincs humorérzékem... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.