2013. december 15., vasárnap

Éhezők viadala

Ezt a filmet (is) két részletben néztem meg, mert iszonyat hosszú. Ez nyilván nem baj, mert jó film. És igazából ennyit is akarok róla írni, mert sok negatívumot nem "találtam" (nem mintha kerestem volna). Még esetleg azt tenném hozzá, hogy a végén azt hittem, lesz a csajszinak egy beszélgetése azzal a barna hajú sráccal (asszem Liam Hemsworth játsza), aki otthon várta. Na mindegy, aranyos a szőke is. Nekem amúgy egyik nagy kedvencem a kreol(?) bőrű, kifestett szemű stylist vagy ki.
Szóval lényegében tetszett a film, amúgy is szeretem az olyan filmeket, ahol erdőben vannak összezárva... nem tudom, van-e még ilyen film, de nekem akkoris tetszik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.