2014. január 1., szerda

Sorozatok

Nos, most úgy állunk, hogy három sorozatot nézek jelenleg, de mindnek várni kell az új részeire:

1. Gyilkos elmék: erről ugye tudjuk, hogy nem egy hirtelen fellángolás nálam... egyszerűen fanatikus vagyok, bár ez más, mint az olyan sorozatoknál, amiknél kapcsolódnak a részek (hiszen ott extrán izgalmasak az epizódok). Na, remek, ezt a mondatot még magam sem értem... Tehát. Tényleg imádom, én amúgy alapból is, kicsi korom óta krimis vagyok, emlékszem, hogy a Cserbenhagyás c. epit (3. évad vége) láttam először a tévében (anya nézte), de kb. 4 éve nyáron töltöttem le az összes évadot (akkor még csak 6 volt). Vagyis azóta az örök kedvenc sorozatom, és ezt nem változtatom... elvileg. Hamár fanatizmus, rólam azt is tudni kell, hogy tavaly nyáron képes voltam egy(?) hét alatt megnézni mind a 6 évadot, így azokat a részeket már összesen 3x láttam. Oké, kanyarodjunk el a részektől... A kedvenc karakterem Morgan ♥♥♥ Szerintem ezt nem nagyon kell magyarázni, imádom amikor ajtókat rugdos, az egész csapatból az ő kezében áll a legjobban a fegyver... Nála mondjuk egyértelműen az az érzésem, hogy jobban bírom a karaktert, mint magát a színészt...
Amúgy sajna a 6. évad óta kicsit mintha hullámzó lenne a teljesítményük a kedves íróknak, mert vannak (szerintem) nem olyan jó részek, viszont a 9. évadban mintha végre magukra találtak volna, mert a Final Shot c. epi a(z egyik) kedvencem lett gyorsan! Bár végülis ez is ízlés kérdése, én például nem szeretem a téveszmés sorozatgyilkosokat, mert azok túl tébolyodottak ahhoz, hogy akciót vigyenek az adott részekbe, a másik meg az velük kapcsolatban, hogy nem bírom, amikor a vallást használják indítéknak (bár nyilván elmebaj miatt)... Meg az emberrablásos részeket sem mindig szeretem. Ja! A legfontosabb dolog talán (a kiváló színészek és stábon kívül), ami miatt sokkal jobban szeretem a Gyilkos elméket a többi krimitől, az az, hogy az esetek 80-90%-ában sorozatgyilkosokról beszélünk. Ez ugyan brutális mennyiségű vért és gyakran horrorisztikus részeket hoz magával, viszont izgalmat is. Mert egy sorozatgyilkosságnál rá kell jönni a viktimológiára is (kapcsolatot kell keresni az áldozatok között), miközben szorít az idő, mert a gyilkos újra lecsap. Amúgy még rengeteg dolgot tudnék írni, de rátérek inkább a következő fav.ra...

2. Sleepy Hollow: ez egy új őrület nálam, imádom Tom Mison-t (még a kék szemét is, ami lehetne barna:/). A humorát is imádom, tehát őt tényleg, mint EMBERT is szeretem, nem csak mint karaktert, hiszen kiváló színész, hatalmas tehetsége van, és brit... mondjuk nem tudtam eddig magamról, hogy szeretem a brit akcentust... Szóval. Nicole-lal irtó jó párost alkotnak, néztem interjúkat, kicsit szakadtam... Amúgy maga a sztori izgalmas, bár néha kicsit bonyolult, és bármennyire is megkedveltem Irving-et vagy kit, azért valljuk be, a show nagy részét Tom viszi... na, jó, ezért a stábról se feledkezzünk el!

3. The Originals: ééés, elérkeztünk ide is! Az elmúlt 2-3 napban úgy kb. 7 részt néztem meg, ami ugyan nem túl jó arány, de hát az eddig megjelent epizódok száma véges, így ez gátat szabott... Amellett, hogy olyan jól kidolgozott de mégis állati izgalmas a cselekmény, és csak úgy pörögnek az események, azt mindenképp ki kell emelnem, hogy ez az EGYETLEN olyan sorozat, ahol minden karaktert szeretek (meg a Gyilkos elmék, de az más).
Először is: Elijah ♥♥♥... szóval ő magasan a favorit!!! Imááádom. Annyira aranyos♥ És Daniel-t is nagyon szeretem, szintén jó szinész, imádom, amikor mosolyog! És gratu Charlotte Easton-hoz!
Nem akarok mindenkiről kisregény írni, a lényeg, hogy Klaust ugye már megkedveltem a Vámpírnaplókban, de itt még jobban kiderül, hogy még neki is vannak emberi érzései, néha már majdnem vele sírtam, amikor beszélt arról, hogy az apja utálta, megvetette őt. Amúgy neki is szeretem a mosolyát, de leginkább Joseph akcentusát bírom, aki egyébként egy kiváló színész! Még Hayley-t is megszerettem (a színésznővel soha nem is volt gondom), és Rebekah-t is, bár őt inkább csak furának, nem pedig ellenszenvesnek tartottam. Most amúgy Joshua és Cami a két kedvenc mellékszereplőm, de mr Marcel, és Davina is bekerültek a pozitív karakterek közé (főleg mióta Davina alkut kötött Elijah-val).

Szóval, nagy nehezen a végére jutottam, bár nem jelentett nagy gondot, hiszen sorozatmániás vagyok :$ csak az ujjaim bánták, de legalább kifejtettem a véleményemet, és remélem, kedvet kapott néhány Drága Olvasó valamelyikhez, vagy akár többhöz is! ♥ :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.