2014. január 3., péntek

Top 8 színészlista

Hű, hát ilyen is régen volt! Gondoltam, itt az ideje egy újabbnak.
Valahogy most sem sikerült 10 kedvencet találni, hogy kerek legyen, csak 9-et, így egyet kivettem (nem árulom el, hogy kit), hogy megmaradjon a 8-as "hagyomány"...
Igazából nagyon is vicces, hogy csak 9 kiváló színészt szedtem össze, pedig rengeteg van... Vagyis össze tudtam volna szedni, de nálam a "kedvenc"-szót mindig úgy kell értelmezni, hogy JELENLEG a kedvencem. Magyarul attól, hogy nem kerültek fel a mostani listámra, ugyanúgy szeretem Johnny Depp-et, Robert Downey Jr.-t, Bradley Coppert, vagy éppen Neil Patrick Harris-t, hiszen mindegyikülk nagyon tehetséges, csak éppen mostanában nem az ő filmjeiket/sorozataikat néz(t)em, ezért nem ők a jelenlegi "szerelmeim".
Az biztos, hogy ezt a kijelentést kicsit elsiettem, ugyanis talán ez a 2. lista, amin szerepel női színész is, de az 1., amin nem csak különdíjasként... Tehát ők nem a szerelmeim (a nők), talán ez nem túl meglepő.
Jöjjön tehát a lista:

8. Jamie Campbell Bower: Azért került ilyen hátra, mert csak a Csontvárosban (és a Twilight saga-ban-nem nagy szám) láttam, ahol nem alkatott túl maradandót, nem mintha nem ismerném el, hogy ő a tökéletes Jace. Azért annyira szeret(t)em, hogy felkerüljön ide.


























7. Josh Hutcherson: Sajnos őt is csak az Éhezők viadala-filmekben láttam, ott viszont nagyot alakított. Egyértelműen ő volt a kedvencem, most már csak azt nem tudom, hogy a karaktert igazították hozzá, vagy megtalálták a tökéletes színészt az ő személyében, aki eljátszhatja Peeta szerepét...
 
 
6. Jennifer Lawrence: A női nyertesünk! Sajnos őt sem láttam még más filmben, viszont irtó tehetséges, és nagyon kíváncsi vagyok a Napos oldal c. filmjére, mert azt mondják, remek párost alkotnak Bradley-vel...
 
 
5. Joseph Morgan: Klaus karakterét mintha rá öntötték volna, tehetséges színész, az akcentusát pedig nagyon bírom, a gonosz mosolyát pedig még annál is jobban. Sajnálom, de ha Ősi vámpír, nálam mégsem ő a nyerő...
 
 
4. Shemar Moore: Őt is imádom, és őt kitartóan, nagyon régóta. Most mégis hátrébb szorult, mert kellett a hely a legújabb kedvenceknek... Meg amúgy is, nem tudom, milyen filmszínészként (csak egy nagyon régi filmjét láttam)
 
 
3. Daniel Gillies: Imááádom! Irtó jól játsza Elijah szerepét, igazából nem tudom, miért lett "csak" a harmadik, de a lényeg úgysem az, hogy mi lett a döntésem, hanem az, hogy mennyi ideig kínlódtam, mert pontosan tudom, hogy előrébb kerülhetne, minimum holtversenyben, de ez van...
 
 
2. Tom Mison: Igazából azért kerül Daniel elé, mert Tom-ot még csak most "ismertem meg", és azonnal megfogott a tehetsége... meg az akcentusa...
 
 
1. James Franco: Bármennyire is sorozatmániás vagyok, azért lássuk be, hogy a listán szereplők közül eddig James tett le a legtöbbet az asztalra. A munkássága mellett nem szabad szó nélkül elmenni, és még mindig mennyire fiatal! Eddig bármilyen filmben láttam (pedig én aztán láttam már bőven filmjét), mindben 100%-osat nyújtott. Bármilyen szerepet aggathatnak rá, mindet tökéletesen el tudja játszani. Ha nem ezt nevezik tehetségnek, akkor mit?
 
 
 
Azért az mindenképpen megjegyzendő, hogy most tényleg megint a tehetségre mentem, nem pedig a pofikára... bár azért az sem az utolsó... szóval. Ez volna a lista :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.