2014. január 24., péntek

A múúlt hét (kb.)

Eléggé régen frissítettem, mert... mert nem jött össze, úgyhogy most pótolnám.
Amiről írni akartam:
1. A múlt hét végén (úgy péntek környékén) megnéztem a legújabb részeit a jelentlegi "sorozataimnak": Sleepy Hollow, Teen Wolf, The Originals, Gyilkos elmék (erről majd részletesebben később)
2. A hétvégém: húúúúú... hát ilyen nagy buli sem volt még!!! Mindkét nap összegyűlt A CSAPAT. Társasoztunk, stb., de a lényeg, hogy ennyit én még szerintem életemben nem nevettem... Köszi, csajok! ♥
3. Arról ugye már régebben is írtam, hogy már nem zavar hogy telik az idő. Már egyáltalán nincs "tanév vége-fóbiám", mondjuk a heteknek nagyon gyorsan végük van... Ez szerintem annak köszönhető, hogy felvettem egy kissé passzív-agresszív viselkedés sok mindennel szemben. Rengeteg dologba belefáradtam, sokmindenkiből elegem van, és tiszta lappal ugyan nem szeretnék kezdeni, de néhány dolgot azért jó lenne elfelejteni, vagy storno-zni... A tanulásról annyit, hogy mostanában nagyon leeresztettem... ez végül is nem teljesen igaz, mert a félévim jó lett, szóval azért nem állok bukásra semmiből, meg ilyenek... inkább úgy mondanám, hogy: "tartalékolok tizenkettedikre"...
4. Már majdnem köszönetet mondtam az időjárásnak, amiért ennyire kedvez nekem, aztán most, a hét végére esős lett nagyon az idő, és állati hideg is... "Köszi", időjárás!!! :/
5. Szóval, most jönne a részletezés a Gyilkos elmék Black Queen c. epijéről. Bár az 1. pontba írtam, de ezt a rész most, kb. másfél órája néztem meg. Annyi részletet akartam írni, hogy: nagyon jó volt, de végül meggondoltam magam. Szóval: Imádom a Morgan-Garcia párost! ♥ Tipikusan az, hogy mindenki tudja, hogy csak barátok, de annyira közel állnak egymáshoz, hogy lehetne akár több is... Dereket "szuperkülönleges" ügynököt (ez az epizódból van)... egyszerűen.... örök kedvenc, maradjunk annyiban. Szóval igen, ennyi. Azt hiszem.
6. Amúgy úgy volt, hogy írok a Sleepy Hollow dularészes évadzárójáról, de jelenleg is az internettel küzdök... Tehát majd remélhetőleg a hétvégén még jelentkezem ezzel is, és talán a Teen Wolf-Originals-szal is.
Öööö... További szép estét(?)!!! vaaagy... Bye(?)!!! (a lényeg, hogy elköszöntem)

2 megjegyzés:

  1. "nem állok bukásra semmiből, meg ilyenek... inkább úgy mondanám, hogy: "tartalékolok tizenkettedikre"... "
    KITŰNŐ lettél 4 DICSÉRETTEL. ennél jobban nem lehet bukásra állni szerintem se ;) qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.