2014. január 29., szerda

Időjárás&egészségi állapot&minden egyéb

Szóval. Szombat vasárnap felkeltem, kinéztem az ablakon, és láttam, hogy kint esik a hó. Reakcióm: "nenenenenenenene!!!!"... Hát igen, imádom a havat... (feel the sarcasm)
Amúgy egész nap zuhogott a hó, ami hétfő reggelre szépen ráfagyott az útra. Remek volt így rohanni a buszhoz, méghozzá sötétben... (feel the s. #2)
Kicsit halálfélelmem volt a buszmegálló felé, mert kb. 3-szor estem majdnem hasra, ami azt jelenti, hogy ha egy mellettem haladó kocsi egy kicsit is megcsúszik, engem már el is csapott... Vajon van járda az utcánkban? Hát persze, hogy nincs! Minek is? (fts #3)
Mindenesetre odafelé csináltam egy-két képet...
A fehér hó végül is szép (bár azt is jobb a meleg lakásból nézni), de a latyak borzasztó visszataszító... Márpedig délutánra szépen felolvadt, majd kedd reggelre újra ráfagyott az útra... Ezt eljátszotta újra, meg újra. Végül is ma egész nap hullot, úgyhogy bokáig érő hóban mentem haza...
Hamár hó és borzasztó hideg (igen, hétfőn majd megfagytam)... Vajon mi történt velem?
Megfáztam. Megint. Már másodjára ebben a hónapban, ami azért nem túl jó eredmény, pedig általában sapkát is hordok (igaz, csak reggelente, de az is valami), és pulcsit is veszek. Tehát most újra taknyom-nyálam egybefolyik, a torkom fáj, és nem kapok levegőt... amúgy szegény torkomnak jót tett még egy szopránt(!!!) vagy extra-szopránt, bánomisén-t énekeltem... (fts #4)

A sorozatokról annyit, mivel ígértem, hogy a Sleepy Hollow duplarészes évadzárója... végül is tetszett, bár nagyobb durranásra számítottam, viszont ez a Parish vagy ki szépen bekavart...
Az internettel amúgy hétfőig szenvedtem, szóval akkor tudtam megnézni az Originals... ez olyan OMG-rész volt... állati izgalmas. Kezdve azzal az Elijah-Hayley-"csókkal"... aztán Sabine vagy ki!!! Szerinten sosem volt még ilyen izgalmas!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.