2014. január 13., hétfő

Hét vége+hétvége

Szóval. Most amúgy egy kész orvosi jelentéssel készültem...
Szerdára ugyanis elkezdett fájni a torkom. Csütörtökön már az orromat is fújtam, pénteken pedig konkrétan taknyom-nyálam egybefolyt... Délutánra egyébként már nem csak az orrom volt vörös, már a fejem is elkezdett fájni, de úgy, hogy még az is szóbakerült, hogy esetleg homloküreg-gyulladásom van. Mára már egész jó lett a helyzet, köszönhetően a hétvégi infralámpázásnak.
Egyébként a hét vége egész jól telt, a vizsgákon ugye már túl voltunk, és szerencsére nem kellett javítanom semmiből...
A hétvégém egészen egyszerűen telt: gépeztem. Vagyis szombaton. Meg megnéztem a Teen Wolf évadnyitóját... Egészen tetszett... Vasárnap pedig olvastam (erről majd részletesebben, ha kiolvastam: már majdnem a felénél tartok). Röviden mindennel foglalkoztam csak a sulival, a házikkal, és a tanulnivalókkal nem. Ez egyre jobban rám vall, mostanában kezdek ellustulni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.