2014. május 7., szerda

Győzelem!!!

És túl vagyunk rajta! Azért ez mégiscsak megkönnyebbüléssel jár... nem mintha tönkretettem volna magam a jó jegyért, de akkor is.
Tegnap ugye töri és angol volt. A töriről még mindig az a véleményem, hogy emelt szintű volt, mert olyan dolgokat kérdeztek, amikről még életemben nem is hallottam. Például amikor bibliai idézeteket kellett kipótolni személyekkel... na, ott majdnem dobtam egy hátast.
Szégyen szemre az angolt is elrontottam, ott a magnóhallgatás volt "csöppet" nehezebb, mint amire számítottam. Pár feladatnál egyébként nem volt egyértelmű az utasítás sem. Mindegy, annyira vészes azért nem lett.
Ma spanyolt írtam, meglepő módon ez sem volt nagyon nehéz, itt is csak a magnóval szúrtam el.
Úgyhogy most hátradőlök, olvasok, és nem csinálok semmit egészen estig, amikor is be fogom dobálni a cuccaimat a táskámba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.