2014. május 9., péntek

Amilyen zenéket hallgatok...

Általában igyekszem olyan számokat kirakni, amiket szeretek, de sokszor nagyon nehéz dolgom. Legfőkébb azért, mert semmi rendszer nincs a kedvenceim kiválasztásában. Gondolok itt arra, hogy meghallok egy olyan számot pl. a rádióban, amit régóta keresek, vagy szimplán csak tetszik, és utána azt hallagatom. Ezért gyakran egy-egy előadónak csak egyetlen számát szeretem, és szerintem ezért nem érdemes megosztani.
Másrészt pedig azért, mert gyakorlatilag napról napra változik a kedvenceim listája, és amit tegnap ki szerettem volna ide tenni, mára elfelejtem.
De!!! Most megpróbálkozom a lehetetlennel, hátha sikerül kicsit rendszerezni a jelenlegi(!!!) ízlésemnek megfelelő dalokat. Tuti, hogy nem lesz teljes a lista, mert száz, hogy nem fog minden az eszembe jutni. Szóval:

1. A kedvenc albumaim, és az előadóiknak a régebbi számai (is)
  • Save Rock and Roll (Fall Out Boy)
  • Unorthodox Jukebox (Bruno Mars)
  • Tattoos (Jason Derulo)
(Nyilván itt található a kedvenc együttesem, és a két kedvenc énekesem)

2. "Lájtosabb" rap-számok (számomra ez olyan dalokat jelent, amikben van rendes dallammal rendelkező énekbetét)
= Wiz Khalifa "nótái", különös tekintettel ezekre:
  • We Own it
  • Young&Wild&Free
  • Work Hard, Play Hard
  • Black and Yellow
  • No Sleep
És!!! Macklemore & Ryan Lewis - Can't hol us

3. Ezek azok az együttesek, amiknek még eléggé sok számukat szeretem és ismerem:
  • Little Mix
  • Pentatonix
  • One Direction (nagyon erős túlzással)
4. Kedvenc "listáim" (ezeket később majd szeretném közzé tenni részletesebben):
  • 1920-as évek
  • "Peace-lista"
  • Latinos, valamint rock számok - rég voltak frissítve
5. Egyéb, amiket mostanában ismertem meg:
  • Shakira - Dare & Empire
  • Tom Odell - Another love
  • Katy Perry - Dark Horse
  • Conor Maynard - R U Crazy & Turn Around, stb.
6. + azok a számok, amiket mostanában raktam ki

Hogy egy kicsit írjak a zenehallgatási szokásaimról, és az általános ízlésemről:
  • Gyakran csak kijelölök egy rakat viszonylag új számot, és azokat hallgatom teljesen véletlenszerűen
  • Beírok a keresőbe egy betűt (mármint a zenés mappámban), és amiket kidob eredményként, azokat jelölöm ki
Általános ízlésem:
  • Pop (majdnem mindenevő vagyok, de leginkább a kedvenc előadóim dalait szeretem)
  • Rock (szigorúan nem heavy metal, pl. Nickelback, bár annak a korszakomnak már vége)
  • R&B (Bruno Mars ide is tartozik, nem?)
  • "lájtos rap"
  • +még olyan NEM szélsőséges műfajok, amik most nem jutnak az eszembe
Ennyi lett volna :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.