2014. május 8., csütörtök

"A Lavina"

Az egész úgy kezdődött, hogy elolvastam A Beavatottat. Mint már korábban is írtam, teljesen bezsongtam, mert meg akartam nézni a filmet.
A másik vonalon pedig csak annyi történt, hogy mindig is volt egy listám olyan filmekről, amiket meg szerettem volna nézni, egészen régebbiektől az újakig.

Mivel most fejeztem be a könyvet, elkezdtem a keresni az adaptációról véleményeket, stb. Aztán ráakadtam egy olyan cikkre, amiben nálunk még nem bemutatott filmeket soroltak fel, és ott akadtam rá Dylan O'Brien egyik filmjére, amiről még csak nem is tudtam!!!

Ééés, itt indult el maga a történet: szépen sorban, olyan színészeknek a filmjeit gyűjtöttem össze, akiket nagyon szeretek, és érdekel a munkásságuk. Nagyjából húszat találtam...

Most azon gondolkodom, hogy érdemes-e ezért a párért majd létrehozni egy külön címkét. Arra biztosan jó lenne, hogy könnyebben vissza lehessen őket keresni...
Érdemes? (ha van kedved megírni nekem, íratkozz fel és kommentelj, vagy oldalt a véleményező "űrlapot" töltsd ki, és már jön is nekem a privát e-mail /a név lehet kamu, az e-mail szerintem nem/)

Tehát most szépen lassan meg szeretném nézni a "kiválasztottjaimat", és így rendszeresebben, bejegyzés-sorozatként szeretném majd őket értékelni, hátha ti is kedvet kaptok valamelyikhez! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.