2014. április 17., csütörtök

Rég írtam, mindig húztam-halasztottam. Szóval ugye hétvégén olvastam. Ha jól emlékszem. Igen, az Obszidiánt. De nem erről akartam írni.
Múlt hét egész laza volt, szerencsére nem kellett sokat tanulni.
Pénteken az osztállyal (illetve egy részével) felmentünk Pestre, az Arénába. Pont belefutottunk a Glamour-napokba, bár nekem nem nagyon számított, mert sosem volt még ilyenben részem... Ez kicsit olyan lett, mintha meghatódtam volna. Mindegy. Filmre végül nem ültünk be ketten (az egyik Baránőmmel♥), így mi órákon keresztül jártuk a boltokat. Én ugyan nem vettem csak kaját, és egy pulcsit (tigrises♥), de nagyon jól éreztem magam, jó volt egy kicsit beszélgetni. És igen, a vásárlás borzasztó kimerítő!!! Szeretem, de a végén már fájt a lábam, és a rengeteg vacilálás, hogy megvegyem-e, vagy nem teljesen leszívta az agyamat. Csupán az volt egy kis hátrány, hogy oda, és vissza is rohanni kellett a vonathoz, de ez csekélység...
Ugye hétvégén olvastam, ezen a héten meg... hát, szintén viszonylag lájtos napok voltak, bár kémiából egy borzasztó dogát írtam :( Emelett enyhén szólva érdekes dolgok történnek az osztálytársaim/barátaim (+én) között... Majd csak megoldódik...
Kedd délután szemorvoshoz mentem, és kiderült, hogy rosszabb lett a szemem, mint volt. Remek.
Szerdán már nem volt tanítás, egészségnap volt. Természesen semmi értelme nem volt bemenni, mert mindössze az udvaron fagyoskodtunk, "tornáztunk" (aha, persze), és egy "remek" felvilágosító óránk volt. Ja, meg papírsárkányt építettünk+eregettünk. Oké, ezutóbbi tényleg jó volt. Viszont! Délután sétáltunk Barátnőimmel♥, besézlgettünk, röhögtünk, fagyiztunk. Megismétlendő pár óra volt, egyedül a hazautam árnyékolta be, amikor is kínos 12 percet töltöttem el egy buszon, kettesben a buszsofőrrel...
Este meccset néztem. Hát, a Barca kétségtelenül egy hullámvölgybe került. Nyilván okolni nem akarok, és nem is lehet senkit. Észrevételeim viszont vannak. Például nem vagyok teljesen megelégedve az edzővel, mert vannak érdekes dolgai. Vagy, Messit nagyon lefogják, a mostani meccseken alig ért labdához. De! Bartra góljának nagyon örülök, és bár eddig is csíptem a srácot, most ezzel az egyik kedvencemmé vált!♥
Ma fodrásznál voltam. Elvileg. Gyakorlatilag meg mindenhol máshol is, egy teljes napom ráment erre, amikor tanulnom kellett volna...

Úgy általában mi van velem?
A betegésem óta (még a februári hányásos nyavalya) rengetegszer érzem úgy, hogy nincs rendben a gyomrom. Viszont ez az egész valószínűleg mentális dolog, mert sosincs semmi komolyabb bajom, valószínűleg csak bebeszélem magamnak.
Amúgy kezdek ráébredni nagyon sok olyan dologra, amit eddig nem tudtam, és most így egy kicsit váratlanul ért.
Továbbá, mostanában kicsit fáradt vagyok, bár nyilván nem nyolckor megyek aludni, de alapból nincs nagyobb problémám. Egyébként jellemző, hogy pont akkor jön a szünet, amikor nem szorulok rá borzasztóan, bár jól jött. Csak az gond, hogy kisérettségie kell tanulnom (5 tantárgyból írok!!!), de annyira nem félek tőle, lesz ami lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.