2014. április 28., hétfő

Tudom, hogy semmi értelme nincs ennek a bejegyzésnek, de úgy érzem, meg kell osztanom a világgal a boldogságomat!!!!!!!
Na, de vissza a szotir elejére.
Az egész ott kezdődött, hogy meghoztak egy szabályt. Még nagyon régen. Most nem mesedélutánt szeretnék tartani, úgyhogy a lényegre térek: kisérettségizni kell. 5(!!!) tantárgy kétéves tananyagából. Ugye a matek-magyar-töri kötelező, plusz vanna egy idegen nyelv, és egy választott tantárgy is, ahogy a normál érettségin is van/lesz.
És én eddig nem tanultam. Semmit. Illetve kidolgoztam a legkönnyebb irodalomtételt, és még anno, a szünetben matekoztam 3 órát, kis szünettel. És itt kifújt a tanulásom. Még csináltatni is akartam "Sz*rjuk le a kisérettségit" -feliratú pólót. (Nyilván nem gondoltam komolyan).
Közben rájöttem mi (volt) a problémám:
1. Borzasztó lusta vagyok, és attől tartok, ez még rosszabbodni fog.
2. Nem félek eléggé a kisérettségitől ahhoz, hogy nekikezdjek komolyan tanulni.
De!!! Ma úgy rámijesztettek azzal, hogy kiderült, hogy síkhülye vagyok nyelvtan, ugyanis az ismétlés során kiderült, hogy semmire sem emlékszem és/vagy még megsem tanultam akkor, amikor kellett volna.
Úgyhogy beijedtem, és spanyolból kettő, azaz kettő óra alatt benyaltam 53 ige múltidejű ragozását. Igaz, közben majdnem sírva is fakadtam, de GYŐZELEEEEEM! Szóval így jutottam el idáig, hogy Queen-t hallgatok... Aztán szerintem Happy-t fogok...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.