2014. április 7., hétfő

Hát hol is kezdjem?
Pénteken egy szép délutánt töltöttem el az egyik barátnőmmel, este pedig megküzdöttem A Nagy Gatsby-vel.
Az újdonság varázsának ugye annyi, meg jóval lassabban is haladtam vele, mint amire számítottam, mégsem volt egyáltalán rossz. A tájleírások kifejezetten tetszenek, szépek, részletesek, mégsem unalmasak. A legfurcsább nekem még mindig a szereplők viselkedése a történettel kapcsolatban. Ha választanom kellene, mindenképp a filmre voksolnék. Az valami fantasztikusra sikeredett!
Pontosan tudtam, hogy sok a házim, így elterveztem, hogy jó kislány leszek, és minden házimat időben megcsinálom, és nem halogatom. Ehelyett közbejött egy lehetőség, így felmentem Pestre. Ugyan nem érte meg teljes mértékben, nem bánom, hogy felmentem. Csak az odaút volt kellemetlen a dögmeleggel kocsiban.
Ezzel viszont sűrű lett a program, és a Forma 1-re nem értünk haza, viszont a Barca-meccsre legalább igen. Jó kis meccs volt, bár elég lájtos.
Estére pedig közvetlenül bejött a Szombat Esti Láz. Meg kell, hogy mondjam, nekem bejött a sok újítás. Mivel a való életben is párt alkotó sztárok a szereplők, kicsit lecsökkent a választható személyek száma, így nem mondhatom, hogy a kedvence(i)m ott vannak. Bár az 'új' profik nagyon szimpik. Ez a dolog, hogy nem egyformát táncolnak még kicsit fura, de ezzel a 'szerencsekerékkel'(?) nagyon jól fel lett dobva. Nyilván a kicsit sem egyenlőek így az esélyek, de a pluszban adható 5 pont, és a kiesések hiánya ellensúlyozza ezt. Akiket kiemelnék, azok Makranczi Zalánék, az ő táncuk is tetszett, de valamiért lepontozták őket. Szintén kedvenc Rezes Juditék, valamint Szabó Győzőék. Mindkettőjü tánca meglepően jó volt, és meg kell jegyeznem, Karcagi Dalmának naaaagyon jól állt az a rúzsszín!
Hiába, hogy a vasánap délelőttömet háziírással töltöttem, így is rengeteg maradt mára, de legalább még tegnap legyűrtem 2 óra alatt a Bánk bánt...
Délután aztán eljött a futam. Háát... nem vagyok maradéktalanul megelégedve, mondjuk Felipe rajtja fenomenális volt ♥ Mindegy, a házon belüli csaták érdekessé tették az egészet, és a Williams teljesítménye is bíztató :)
Ma egy fizika és egy angol tz-n vagyok túl, és életemben először vagyok magabiztos az előbbivel kapcsolatban.
Tehát most házikat fogok csinálni, semmi időm sincs, úgyhogy egy darabig a 3. fejezet sem várható...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.