2014. március 30., vasárnap

Teen Wolf - 3/b. évad

Most fejeztem be, és hát... Nyilván nagyon jó volt, mert nem véletlenül nézem már x. éve...
A történettel kapcsolatban (mivel nem akarok nagyon spoilerezni) csak annyit, hogy visszasírom az első évadot azzal kapcsolatban, hogy akkor még csak annyiról szólt az egész, hogy Scott vérfarkas lett, és ugye meg kellett küzdenie az ezzel járó problémáival. A második évadnál is húztam már a számat, de a harmadik évad legelejétől már az a legnagyobb gondom, hogy nem egyhuzamban nézem meg, így teljesen belezavarodom a kesze-kusza szálakba. Hogy mi az az oni, meg azok a többi japán vagy milyen cuccok...? Na, arról nekem gőzöm sincs. Kb. annyi, hogy ki a gonosz, nekem tökéletesen elég. Nem mintha nem szeretném érteni is... Oké, vegyük azért hozzá azt is, hogy az első évad közel sem olyan volt izgalmas, mint a legújabb évad.
Egybként nekem kicsit furcsa érzésem van ezzel a sorozatban kapcsolatban. Nem mondom, hogy összecsapottnak és átgondolatlannak tartom, de valami mindenképpen más a többihez képest. Először csak az, hogy félig farkassá alakulva verekednek, ehelyett leginkább csak egymás felé csapkodnak... szóval én (már az első évadtól) azt vártam, hogy tökéletesen leforgatott akciójelenetekkel lesz tele. A másik, hogy a semmiből tűnik fel valaki, aki a bajbajutott segítségére siet. Jó, ez így most hülyén van fogalmazva, viszont nem tudom pontosan leírni, hogy mit gondolok... Mintha nem csak a cím lenne TEEN Wolf, hanem a sorozat is olyan, mintha tinédzserek csinálták volna. És ezt most nagyon nem szabad félreérteni, mert imádom ezt a sorozatot, és tényleg profin van megcsinálva, hiszen elvégre MTV meg minden, csupán szerintem azért érzek így, mert egyszerűen más, mint a többi. És talán pont azért szeretem.
A szereplőkről... hát. Azt tudom, hogy legelőször Scott és Derek, majd Derek, utána pedig Stiles és Derek, aztán meg Stiles és Isaac volt a kedvencem. Ez így most kicsit vicces, mert gyakorlatilag ez a felsorolás addig nem ér semmit, amíg nem indoklom meg... arra viszont nem emlékszem, hogy régen mi miért volt...
Most azt tudom, hogy Derek karaktere teljesen ellaposodott. És ezt nagyon sajnálom, mert a 2. évad környékén ő volt a legnagyobb favoritom. Most viszont alig-alig szólal meg, és legtöbbször csak besegít a "harcban".
Scott. Ettől az évadtól hiszem el igazán, hogy ő a főszereplő. Mert most tényleg minden körülötte forog. Nem bánom, csak az az érzésem, hogy Scott abszolút komolytalan ehhez. Ami még rátesz, az az, hogy szegény Tyler Posey-nak (nem tudom, hogy ez rajta, vagy az írókon múlik), de nagyon nincs mit színészkednie. Csak úgy elvan, pont olyan, mint egy tini fiú.
Ezzel ellentétben, akit mindenképp ki szeretnék emelni, az Stiles. Nem volt sosem a nagyonnagy kedvencem, bár mindig is bírtam, most viszont eljutottam odáig, hogy bátran ki merem mondani: Ő a kedvencem! ♥ Ehhez hozzátesz a karakter humora, és nyilván Dylan O'Brien személye. Mert ha a fiatalok közül valaki tehetséges, akkor az ő. Már egy pillantásából rá lehetett jönni, hogy ő most épp gonosz, vagy aranyos. Előbbiért odavagyok, iszonyatosan profin csinálja Dylan, kb. olyan, mint Paul Wesley a gonosz-Stefannak, csak fiatalabb, és ördögibb kiadásban.
Főszereplő még Alison. Na, őt a harmadik évad eleje óta nem bírom. Nem utálom, csak néha idegesít, és az ő karaktere sem csinál sok mindent azon kívül, hogy magassarkúban megy mindenhová, még harcolni is. SPOILER: Sajnálom, hogy meghalt, de kicsit felesleges volt már, és amúgy is jóval idősebb a színésznő a többieknél.
Isaac. Őt nem bírtam a második évadban, most viszont nagyon imádtam. Leginkább a humora miatt (mert. pl. ő nem azért akarja megmenteni a barátját, mert olyan jótét lélek, hanem mert "nem volt kedve házit írni"), nem mintha egy rondaság lenne. Hallottam, hogy kilép, azóta gyászolok...
Akit bírtam még, az Peter. Az új hajával, meg az új, mondhatni, hogy jó személyiségével. Az ikreket is ebben az évadban (illetve őket csak a második félben) kedveltem meg. Amúgy ide kapcsolódik, hogy Dannyt is nagyon szeretem, borzasztó aranyosak Ethannel(?). Kedvenc mellékszereplő: az edző!!!!
Malia. Jó fejnek tűnik, de ez a Stiles+Malia-dolog: WTF???? Nekem kicsit hirtelen jött.
Valakit biztos kihagytam még.. Például a szülőket, végre nagyon szerepet kaptak, meg ugye van egy nagy visszatérünk, akit igazából sosem tudtam elviselni, de az biztos, hogy sok izgalmat hoz... Jó lesz ez a 4. évad! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.