2014. március 22., szombat

Már akartam írni. Csak az ég világon semmi kedvem sem volt hozzá, most sikerült rávennem magam...
Szóval, egy örömteli hír: csütörtökön hivatalosan is megkezdődött a "topánka-szezon"!!! ♥ Ezt vártam már mióta, ez jelenti azt, hogy tényleg itt a tavasz.
Egy remek délutánban volt részem pénteken, végre megint sétáltunk a csajokkal, ahogy még év elején többször is... aztán este... hát...
Tulajdonképpen azon gondolkodom, hogy mégis mikor kell a kegyes hazugságot, és mikor az őszinteséget választani... csak mert én úgy voltam vele, mindig az egyenes út a legjobb, hát úgy látszik, mégsem. És most borzasztóan érzem magam... pedig tényleg nem akartam semmi rosszat!
Ma délelőtt kiolvastam A Kiválasztott-at (Éjszaka háza-sorozat III.) Tulajdonképpen nem tudok róla mit írni... kb. annyi, hogy már a második résznél is azt volt, hogy állandóan kibúvót kerestem. Például amint befejeztem egy fejezetet, elkezdtem netezni. Ez gondolom azt jelenti, hogy kissé untam... A másik, ez a tanár-diák dolog...Jézusom! - ez volt a reakcióm, amikor a beleolvastam a 2. rész végén a beharangozóba. Amúgy még mindig kidolgozatlannak találom.
Most viszont egy olyan könyvet akarok majd elolvasni, ami kedvenc-esélyes... legalábbis remélem!
Amúgy ma délutánom gyorsan, de pont úgy telt, ahogy szeretem: megcsináltam a leckék nagy részét, de közben gépeztem. Így legalább nem volt fáasztó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.