2014. március 17., hétfő

Hát öö, miről is írjak? Mert olyanról tudnék, ami senkit sem érdekel, vagy nem új információ, vagy nem is tudom, max. arra jó, hogy ha később visszaolvasnám, akkor tudjam, mostanában mi történik velem... Mintha az eddigi bejegyzéseim nagyrésze nem ilyen típusú lett volna...
Szóval. Mostanában valami nagyon nem stimmel velem (anya szerint vitaminhiány), mert nagyon korán megyek el aludni, de mégis másnap késődélutánra/estére megint hullafáradt vagyok. Ez igazából múlt hét végén kezdődött, nagyjából az egész hétvégém abból állt, hogy megpróbáltam nyitvatartani a szemem. Bááár, most, hogy belegondolok, az is lehet, hogy sokáig forgolódtam, és nem tudtam időben elaludni... Na mindegy, a lényeg, hogy reggelente szép karikásak a szemeim. Kb. mint áltlaában.
Hamár hétvége, elkezdődött a Forma 1, ami sajna nem a legjobban sikerült. Még(!!!). Bizakodó vagyok, mind Felipe (Massa, a kedvencem), mind a csapat nagyon jó.
Vasárnapra egyébként egy Barca meccs is 'becsúszott' (7-0-ra nyertünk). És igen, a hétvége legújabb, és legfontosabb közérdekű információja: szélvihar!!! Elegánsan elment az áram másfél órára, és aludni is alig tudtam, mert kérdéses volt, hogy rámszakad-e a tető, vagy nem. Végül aztán sikeresen túléltem. Reggelre amúgy, a fene tudja hogy, de ismét jó idő lett, sőt, jobb, mint múlt héten. Tehát már pulcsit sem kellett vennem (elég volt a kabát), és a napos (igen, már nincs sötét!), madárcsicsergős időben mentem a buszhoz.
A mai nap amúgy nagyjából jól telt, tul.képpen semmi extra.
Most megint olvasok egy könyvet, mindjárt kész is leszek vele, arról majd részletesebben később.
A sorozatokkal úgy állok, hogy a Pretty Little Liars-t felfüggesztettem, a Gyilkos elmékbe néha-néha belenézek, a Teen Wolf-fal lemaradtam, úgyhogy most a kedvencem a The Originals, ami TÉNYLEG nagyon jó. Most pont egy sírós rész volt...
Közben aztán eszembe jutott, hogy mit akartam még: elkészült nagy nehezen a sztorim 2. fejezete. Fel is fogom tenni, bár nagyon-nagyon megköszönném, ha lenne valaki, aki bevállalja, hogy feliratkozik a blogra, mert kellene nekem valami visszajelzés, hogy csináljam-e az egészet vagy ne. Mert itt most tényleg nem arról van szó, hogy világsztár blogger szeretnék lenni, csak annak tényleg abszolút nincs értelme, hogy felesleges dolgozom, mert úgy nagyjából 2 ember el is olvassa a dolgokat. Amúgy tényleg nem magamat akarom fényezni, de nem kis munka összerakni egy bármilyen történetet, vagy annak egy részletét, hiszen helyesnek (mmint nyelvtanilag), valamilyen szinten még ráadásul izgalmasnak is kell lennie, hogy az egész olvasható legyen. Meg ugye a történetet is kéne előre vinni... Meg kell mondjam, vannak ötleteim, szerintem egész jók, dobnának a sztorin. Remélem, érdemes lesz ez az egész a folytatásra...
Azt hiszem, ennyi, megint született egy kisregény, hipp-hipp-hurrá... További szép estét mindenkinek! xoxoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.