2012. október 19., péntek

True Blood - Eric Northman

Ha jól gondolom, elégszer leírtam már, hogy jelenleg (talán, mert rengeteg sorozatot szeretek) a kedvencem a True Blood. Azt is biztosan (és biztosan) említettem, hogy a kedvencem Eric (L).
1. évad: Itt még sajnos kevés szerepe van, és a hosszú haj sem áll jól neki. Teljesen közömbös volt a számomra, talán el is tudtam volna felejteni.
2. évad: Na, itt már jelentős karakter. Egyszer csak azt vettem észre, hogy az Eric-es jeleneteket várom, a többi annyira nem köt le. Nagyon örültem neki hogy gyakorlatilag ő menti meg Sookie-t. Talán a kedvenc jelenetem az, amikor elhiteti Sookie-val, hogy haldoklik. Természetesen hazudik.
3. évad: Fúúúú!!! Az örök kedvenc! Teljes mértékben Eric-fan lettem, IMÁDOM!!!! Ebben az évadban kissé elválnak a szálak, ugyanis Bill eltűnik, de végül Eric is ugyanott köt ki, Russel Edgingtonnál.
4. évad: Ebben az évadban Eric teljesen megváltozik. Ez a tipikus "egyik szemem sír, a másik nevet" kategória. Örültem, mert végre Bill kikerült a képből, viszont nagyon hiányoltam a régi Ericet, aki egy picit sem ártatlan, és megvan a sajátos humora. Habár Eric Northman mégiscsak Eric Northman...
5. évad: Hát ez annyira nem tetszett. Igaz, hogy Eric is a központban van azzal, hogy a Hatalom rájuk szállt (Bill-lel), de én egy kicsit túlzásnak éreztem a Lilith-dolgot.

Magyjából ennyi Eric Northmanről, aki szerintem a legeslegjobb az egész sorozatban!!! (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.