2013. szeptember 1., vasárnap

Csontváros

Hát azért az baromi vicces, hogy szépen fejben eltervezem a bejegyzés tartalmát (esetleg le is írom), erre nem érvényét veszti az egész? Többször jártam már így...
Na, mindegy. Elkezdem úgy, ahogy akartam, a végére csak kijön belőle valami.
Szóval. Ha a könyv elejét nézzük, akkor valami olyasmit akartam, hogy: "Állati jó". De tényleg. Ez tipikusan olyan könyv, hogy: "Tudom, hogy késő van, de ezt a fejezetet még el kell olvasnom... meg a következőt".
Most reggel olvastam végig, és a véleményem nagyon hamar megváltozott: "Én ekkorát még nem csalódtam könyvben." Tehát még egy ilyen borzalmas befejezést...
Végülis utánaolvastam, és megnyugodtam, de attól még nagyot csalódtam. De csak a végében.
Az eleje tényleg nagyon tetszett (leginkább tényleg az eleje, a disco, amikor Clary megint találkozik Jace-szel az étteremben vagy hol, és az anyukája elrablása), mondjuk addig, hogy Jace beviszi az Intézetbe.
Utána sem rossz, mondjuk azért itt is akadtak olyan részek, amikor a fejemet fogtam: pont Jace zongorázik, ki más?, mindenki nagyon kedves a tök idegen csajjal... aha, persze, egészen véletlenül Jace kíséri el már nem is tudom hová. Ide tartozik még talán a repülő vámpírok és motorok(!!!) WTF????
Hamár vámpírok, pont mondani akartam, hogy milyen jó, végre egy könyv amiben nincs vámpír, hiszen az már lerágott csont. Ó, dehogynincs! Sőt! Ezerféle izé van benne, ami nekem azért egy kicsit sok. Ha én választhattam volna... akkor démonok, és kész. Nálam itt kifújt a lista.
Volt azért benne olyan 'jelenet', amit én kihagytam volna, pl. Simon megkeresése.
Amúgy a legnagyobb pozitívum Jace (nyilván kivéve a könyv végét). Imádom, főleg a humorát és a beszólásait. Végülis Clary-vel sincs semmi bajom, csak ugye ő is az a "tipikus" lány,  aki megy harcolni. Aha, persze.
Ha mondjuk a végét abszolút elfelejtjük, nagyon tetszett a könyv!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.