2013. szeptember 23., hétfő

Elmúlt hét

Hát az a helyzet, hogy nagyon rég írtam, de őszintén szólva eszembe sem jutott írni, vagy ha mégis, akkor elfelejtettem.
Szóval a múlt hét egy még nagyobb csalódással indult, már lassan azt sem tudom, kiben bízhatok... na mindegy, fő az optimizmus...
Akkor mit is akartam még? Ja! A Tizenhárom okommal lassan haladok, mert egyre több a tanulnivaló (ma pl. 2 dogát is írtunk... majd meglátjuk :/)
A zenére rátérve imádom a Juliet-et, de természetesen örök fav. a The Other Side... meg a Fall Out Boy Save Rock and Roll című albumáról megjelent klippek.
Műkörmöm van, valahogy nem jött be, sok macera van vele... most is pl. nagyon pattog a billentyűzeten.
Most fejeztem be amúgy a Tartuffe-öt, és meglepő módon nagyon tetszett. Főleg az, hogy rímes, és rövid.
Jaj! Majdnem kifelejtettem a lényeget. Kampányhét volt (konkrétumot direkt nem írok), és ezért kézimeccset is néztünk. Imááádtam! Mi nyertünk, jó volt a csapat, és a társaság is. A sportnap is király volt, meg a szombat is, bár én tovább maradtam volna kinn... És a lényeg: összesítében is NYERTÜÜÜÜNK (mármint a suli)
Most zárásképp egy idézet:
"Nincs rossz idő, csak nem megfelelő felszerelés" /Sz. G./, néhány embernek ismerős lehet XDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.