2013. szeptember 3., kedd

City of Bones

És igen... Megint Csontváros... valahogy nem tudok elszakadni ettől a témától.
Elkezdtem a második részt, ami nem is olyan rossz, mint gondoltam. Még mindig fura nekem ez a testvéres dolog, de a Tündérkirálynős jelenet... hát azért jelent valamit.  Ha már itt tartok, szeretném itt kirakni a kedvenc idézetemet eddig, amin szó szerint hangosan nevettem. (mondanom sem kell, hogy ez is egy Jace-beszólás... illetve aranyköpés)

"- Hát pedig én nem csókolom meg a mondént* - közölte Jace**. - Inkább itt rohadok az örökkévalóságig.
- Az örökkévalóságig? - kérdezte Simon***. - Az szörnyű hosszú idő ám.
Jace felhúzta a szemöldökét. - Tudtam - mondta. - Meg akarsz csókolni, igaz?
Simon elkeseredetten emelte fel a kezét. - Eszem ágában sincs. De ha...
- Ezek szerint igaz, amit mondanak - állapította meg Jace. - A lövészárokban nincsenek heteró férfiak.
- Ateisták****, seggfej - javította ki Simon dühösen. - A lövészárokban nincsenek ateisták."

* így hívják az Árnyvadászok a normális embereket
** a főszereplő Árnyvadász, fiú
*** Jace rá utalt, mint mondén.... és igen, ő is fiú XDD
**** egyszerűen: nem vallásos

Szóval ezen jót röhögtem. Ha már Jace akkor nagyon jó karakter. Mondjuk a börtönös érzelmeit(?) valahogy nem tudtam valóságosnak felfogni. Akkor most háziírás helyett haladok tovább a gondolatmenetemben: miután megtudtam, hogy a filmben (igen, még mindig nagyon meg akarom nézni♥) Jamie Campbell Bower játsza (tetszik a neve... mindjárt kitérek a nevekre is), kicsit fura véleményem van róla.
először: Úristen, hogy néz ki ez a csávó?...aztán, ahogy egyre többször láttam a reklámokban: nem is vészes... aztán kerestem róla képeket: hát borzalmas... aztán találtam róla "modell" képeket: hmm... not bad... aztán találtam róla olyan képeket, hogy cigi lóg a szájából: hát oké... aztán néztem interjúkat: Hű, milyen jó fej, és milyen jó a humora...  Hát igen. Fura...
Amúgy meg nem értem, hogy miért nem olyan csúnya, cigis hangja van... mert imádom a hangját, nagyon kellemes hallgatni... és jól énekel. Asszem.

Szóval nevek: nagyon jó neveik vannak az Árnyvadászoknak. Jókat talált ki az írónő, méghozzá olyanokat, amik két értelmes szóból tevődnek össze, pl. Way-land, Light-wood, Fair-child...

És nem tudom, hogy jött ez a bejegyzés... mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.