2013. június 2., vasárnap

Gyilkos elmék - Alapos gyanú

Nem is tudom, hogy mikor kezdtem el nézni, de mivel csak 13 epizódról van szó, hamar túl estem rajta.
Az első epizód után azt modntam, hogy össze sem lehet hasonlítani az eredeti sorozattal. Sokkal gyengébbnek tartottam az eseteket és a szereplőket sem éreztem valami kimagaslónak.
Ami talán a legjobban zavart, az maga Sam Cooper. Vagyis nem ő, hanem az, hogy mindent ő talált ki. A "normális" Gyilkos elmékben teljes mértékben együtt dolgozik a csapat, de ebben úgy tűnt, hogy a többiek csak azért vannak ott, hogy csapatnak lehessen ezt az egészet nevezni.
Valamiért aztán (talán unalomból) megnéztem egy újabb részt, aztán mégegyet.
A legelső olyan rész, amire azt mondtam, hogy: "végre", az a 4. rész volt. Akkor aztán tényleg történt valami.
Ezután már igazán megszerettem a sorozatot, vajon miért? Illetve kiért? Hát nem meglepő, Mick miatt. Őt már egyébként a Harc a családért c. részben (alapsorozat) megkedveltem. Hozzáteszem, nem is néz ki rosszul...
Szóval naponta 2-3 részt is megnéztem, mert ugye nagyon jó ez a sorozat, bár még mindig furcsállottam, hogy gyakorlatilag közük nincs a profilozáshoz. Mondjuk az igazgató feltűnése az tényleg jó ötlet volt.
Végre a többi csapattag is csinált valamit, bár ami még érdekes volt a számomra, az a háttérinfó. Cooperen kívül csak Mickről tudtunk meg dolgokat (van húga, walesi, stb...).
És ma (kb. egy órával ezelőtt) megnéztem az zárórészt. Az ügy jónak tűnt, de hatalmasat kellett csalódnom:
Oké, az még izgalmas volt, hogy Beth-t elrabolták, és pont ő kapott ajánlatot New York-ból. Már az nem tetszett, hogy az egésznek az lett a vége, hogy valaki (valószínűleg Coop) lő valakire (valószínűleg a vele szemben álló fickóra). És ez lett a vége. Néztem körbe, gyakorlatilag sokkot kapta. "Ez lenne a befejezés?". Majdnem elröhögtem magam. Egy viccnek éreztem. Azt vártam volna (pl. Hawaii Five-0 1. évad vége), hogy valami drámai történik. Megölik Beth-t, vagy széthullik a csapat... Esküszöm, nem vagyok se pszichopata vagy ilyesmi, de örültem volna, hogy mindenki meghal a csapatból. Mert az egy befejezés. Még ha nem is Happy End, de legalább méltó a 12,5 epizódhoz, mert izgalmas volt.
Rendben, nem muszáj. Már annyira lejjebb helyeztem a mércét kínomban, hogy még ez a lövölsözős vég is jó. Függőben hagyták, a hatása alá kerültem, nekem jó, bár mást (jobbat) vártam volna.
DE AZ, HOGY KIÍRTÁK A VÉGÉRE, HOGY "FOLYTATJUK", az nálam kiverte a biztosítékot. Egyszerűen nem hiszem el, hogy nem tudták a készítők, hogy vége lesz, mert nem elég népszerű a sorozat az alap Gyilkos elmékhez képest (meg kell, hogy mondjam, ezt én 100%-ig megértem)!! Képesek voltak kiírni, hogy folytatják, amikor 2011 májusa óta egy percet sem forgattak tovább.
Mondjuk, most ahogy így gondolkodom, lehet, hogy mégis lesz folytatás. De könyörgöm!! Mikor? 30 év múlva, amikor már járókerettel botorkálnak a színészek? (oké, ez túlzás volt).
Mindegy, a lezárás felejtős, de a 12 másik epizód azért bátran kimondom, JÓ volt. Tényleg nem egy olyan sorozat, mint a másik, ahol 7 részt nézek meg egy nap, vagy 6 évadot 3-szor (nyilván nem egyszerre), bár szerintem egy normális, vagy ha jószívű vagyok, akkor kettő évadot megérdemelt volna. Már csak a befejezés miatt is.
Összeségében legyen 3,5* az ötből, de ha Mick karakterét is jócskán beleszámítom, akkor 4*. (Az eredeti sorozat Morgannel♥ együtt 6*-os - az ötből)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.