2013. június 24., hétfő

Season 4

A nyaraláshoz előkészültem (Vámpírnaplók részek)
A negyedik epizódig már rég megnéztem, az nem tetszett.
Sok mindent le akarok írni, de tuti, ki fogok valamit felejteni...
1. Elena: Utálom. Irritál, bolond, és Damont választotta. Szerintem ennél rosszabb nem is lehet.
2. Katherine: Már komolyan mondom, hiányolom, Ő aztán igazán meg tudja kavarni a szálakat.
3. Stefan: Sajnálom :( De örülök, hogy nem mutatja, hogy mennyire összetört... De egyébként most olvastam el, hogy mik fognak történni a 4. évadban... Nagyon izgi lesz (I mean Stefan-Silas hasonmás)
4. Tyler: Már megijedtem, hogy mit csinált Hayley-vel. Először nem hittem el, aztán mégis. Most örülök, hogy kiderült az igazság.
5. Klaus: Bármennyire is imádom Tylert, Klaus kifejezetten aranyos (tőlem ez nagy szó, mert alapból nem szimpi!!!) amikor Caroline-nal van :)
6. Caroline: Egyre szimpibb. Pl. örülök, hogy már nem az a liba, aki az 1. évadban volt, és az is jó, hogy segít Stefannek.
7. Hayley: Az a csaj is irritál. De még a színésznő is, pedig a H2O-ban még ő volt a kedvencem. Sokat változott...
8. Elijah: Hiányolom! :(
Asszem, ennyi. Fúú, de várom, hogy Katherine ember legyen, és kiderüljön, hogy mi lesz Silas-szal. Egyébként már odáig jutottam, hogy a Delena már nem is érdekel, csináljanak amit akarnak. Én szerintem Stefan mindenkivel jobban jár mint Elenával. Talán Katherinnel lenne fura a történet :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.