2013. június 14., péntek

Évzáró

El sem hiszem, hogy eljött ez a nap... És nem jó értelemben.
Hiheteltenül gyorsan repült ez az egy év, és nagyon sajnálom, hogy már vége! Szerencsére az osztályom remem, már fél év után olyan volt, mintha több éve ismerném őket. Nagyon bírtam a poénokat, amk tényleg viccesek voltak, nem pedig idétlenek. Ez volt az ELSŐ olyan tanév, amikor (szinte) minden nap szívesen mentem iskolába!
Már 8. végén vártam, hogy megismerjem az új osztálytársakat... majdnem tegnap volt a beiratkozás, most meg már vakáció.
Nem arról van szó, hogy nem vártam, mert végre rám fér egy kis pihenés, csak attól tartok, hogy mindent, amit elterveztem a nyárra elfelejtek, és nem valósítom meg őket. De majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.