2013. június 27., csütörtök

4x11

Ééééééééééééés igen!!!!!
Köszönöm!
Stefan kikapcsolta az érzéseit!!!
Ez hiányzott nekem! Végre már nem Elena után síránkozik... Mondjuk érdekes Rebekah-val...
Kol egyébként szintén irritál, Klaus már nem olyan negatív nekem. Ebből a részből ugyan hiányoltam Caroline-t és Tylert. Tényleg, Tyler most elmenekült?
És az viszont nagyon tetszik, hogy több csapat indul a gyógyírért, én mondjuk Stefanéknak szurkolok♥ Most látom igazán (nyilván előtte is tudtam), hogy Paul♥ iszonyat jó színész! Egy szív neki is jár!
Egy idézet:
Elena: Te nem ilyen vagy...
Stef: Dehogynem. Csak még soha nem láttál ilyennek. Nem tudod, milyen az, amikor nem vagyok beléd szerlmes.

Azt hiszem, ez az egyik kedvenc idézetem Stefantól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.