2013. június 10., hétfő

Vámpírnaplók - évadzáró

Megmondom őszintén, valami nagyobb durranásra vártam. Nem arról van szó, hogy nem izgalmas az, hogy a hasonmás vámpír lesz. Csak azért az első évad végén ugye megjelent Katherine, és azt kérdeztem: "Úristen, most akkor mi lesz?". A második évadban pedig a szellemek. Az is meglepett, mert el sem tudtam képzelni, hogy hogyan fog folytatódni a sorozat. Most pedig Elena vámpír lett. "Oké, és akkor mi van?"
Nem éreztem izgalmasnak, úgyis annyi vámpír van már... Jó, nyilván már eleve elvesztette a varázsát, mert pontosan tudtam, hogy ez fog történni.
Most nézzük a pozitívumokat: Klaust már nem utálom. Azt egyébként már hallottam, hogy Tyler haldoklik, Klaus, meg ilyenek, de sokkot kaptam, amikor Bonnie Tylert Klausnak szólította. Na, erre nem számítottam (megjegyzem, most néztem meg a 4x01-et, nem igazán tetszett, de Klaus hihetetlen jó T. testében).
PozitívumOKAT írtam, de ennyit találtam. Ja! Tudom már! Az teteszett nagyon, amikor Elijah (♥) és Rebekah megölelték egymást könnyes szemmel. Mert ugye Elijah is szereti Klaust...
Ami viszont kifejezetten furcsa volt a számomra, az maga a befejezés. Kicsit sem találtam a kocsis részt, sem a gyászoló Stefant (szintén: ♥, Tyler-nél ez már alap) vagyis a jelenetet meghatónak. A Rebekah-Elijah részt már inkább, de az sem volt 100%-os. Nekem Alaric halála és a gyertyás valami volt "könnyes rész"... Utoljára ezt Jenna temetésénél és John Gilbert búcsúlevelénél éreztem.
Még egy fontos dolog: Ugye visszatért a régi Stefan, és ugyanúgy mindenáron meg akarja védeni Elenát, meg szereti őt, stb., de nekem akkor is hiányzik egy kicsit a "Reaper". Egyébként úgy vettem észre, hogy jót tesz a karakternek, meg Paul is jobban szereti, ha nem kell sírnia/bármi ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.