2013. június 3., hétfő

Vamps

Befejeztem a Bárka 2. évadát, a harmadikat csak szinkronal akarom nézni. Befejeztem a Gyilkos elmék - Alapos gyanút. Unalmamban úgy döntöttem, folytatom a Vámpírnaplókat.
Meg kell jegyeznem, remek ötlet volt. Imádom!
A 3. évad 9. részétől folytattam, és azért egy-két dolog kiment a fejemből. Azt pl., hogy Tyler hibrid, abszolút kiesett. Michaelt is elfelejtettem...
De mindegy. A 10. részt imádtam, mert izgi volt, és örülök, hogy Katherine is bekavart, és szövetkezett Stefannal, bár azt nem igazán értem.
A 11. rész nem volt valami szuper, és a "Delena" a végén kiakasztott.
Ma néztem meg a 11. részt, amiben rá kellett jönnöm, hogy az extragonosz Stefan sokkal jobb, mint a gonosz Stefan. A végén mondjuk egy kicsit hiányoltam a régi énjét, bár azt sem akartam, hogy 100%-ig a régi legyen.
Tyler hibrid viselkedése mondjuk nem túl szimpi, vérfarkasként jobb volt.
A 12. résznek a vége tetszett a legjobban: Elijah visszatért!!!!!!!
I ♥ TVD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.