2013. június 24., hétfő

Nyári szünet

Hát...
Pont ez a 10. napja a Vakációnak, és azt hiszem, nagyon nem ilyennek terveztem...
1. Végre egy olyan szünetet akartam, amit a barátaimmal töltök, majdnem minden nap látom őket, találkozunk, mászkálunk valamerre. Na, most ehhez képest néhol látom/hallom (imádom azokat a kismadarakat), hogy ők találkoznak egymással/másokkal, engem meg telibe kihagynak. Hát, igen. Imádom az őszinte barátságokat <3
2. Azt hittem, minden nap egyrészt a barátokkal való találkozások miatt, másrészt csak úgy, tele leszek programokkal. Ha őszinte akarok lenni, a 10 napból 1-et tudok értékelni, amit végigvásároltam. Az összes többin ültem, és unatkoztam. Még a netezés sem kötött le!!!
3. Nyaralás: eleve nem örültem neki, mert 1 hetet akartunk eltölteni egy olyan helyen, ahol már többször is voltam, és semmi látnivaló sincs. Mire ideértünk, már fellelkesedtem, erre az idő beleszólt. Pulóverben és térdnadrágban szét lehet fagyni kint, és a fürdésről még nem is beszélve. Éjszaka meg arra keltem fel, hogy úgy fúj a szél, hogy majdnem felkapja a házat ://

I love You, summer 2013 <3 !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.