2013. május 17., péntek

Roman

Éééés újra Eurovízió!!! Már vártam, bár kicsit féltem ByeAlex produkciójától. Az egyik tippem az volt, hogy sikert arat, a másik pedig az, hogy be sem jut a döntőbe. Hát bejutott, grat neki!
Egyébként ami nekem a legfurcsább volt, hogy amikor itthon volt A Dal, állandóan ez a szám járt a fejemben, de azóta nemigen hallgattam. És amikor tegnap a felvezetőműsorban felhangzott a Kedvesem, rájöttem, hogy hiányzott ez a dal a maga egyszerűségével. Nagyon jó volt újra hallani.

Igaz, hogy Roman Lob tavaly indult, de akkor nem igazán fogott meg a dal, sőt, nem is emlékeztem rá tegnapig. Most meghallgattam egy másik számát is, az is nagyon tetszett! Jó hangja van ennek a srácnak...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.