2013. november 16., szombat

Most éppen ott tartok, hogy Bruno Marst hallgatok, és tudom, hogy írnom kéne ide valamit, csak nem emlékszem, hogy mit akartam...
Igazából semmi értelmeset nem csinálok mostanában, de mégis úgy érzem, hogy nagyon elfoglalt vagyok. Hogy van ez?
Szóval igazából annyi, hogy eléggé átszoktam a twitterre. Mondjuk az a hátránya, hogy vadidegenek írogatnak... mondjuk jófejek. Eddig.
Erről jut eszembe, hogy nagyon szeretem a telóm! ♥ Tudok vele wifizni :3
Mostanában abszolút nem nézek sorozatot, mert nincs időm. Mert mással ütöm el az időt.
Például már fél hónapja a Werther-rel kínlódom, de mivel nem igazán szeretem a lelkizős könyveket, alig haladok. Mindegy.
A suli most viszonylag lájtos.
Osztálytalálkozón voltam. Hát, túléltem. Amúgy nem volt vészes, mert jól éreztem magam, csak semmi értelme nem volt elmenni (na oké, az ingyen pizza miatt megérte), mivel csak azokkal beszélgettem, akikkel gyakrolatilag (majdnem) minden nap találkozom/osztálytársaim most is. Erről ennyit.
Valamit még akartam....
Most mondjuk úgysem fog eszembe jutni. Amúgy tök fura, de hiányzik az olvasás. Mármint az, hogy végre egy értelmes és izgalmas sztorit olvashassak. Talán tényleg ennyi.
Ja! Majdnem elkészült a filmes listám. Netem végülis van, szóval tudnám nézni, de nincs kedvem. Nem tudom miért, de semmiféle sorozat/film nem köt le. Lehet, hogy tényleg mély depresszióba fogok zuhanni... Na jó, csak vicceltem. Bár kit tudja, mit tartogat a jövő...
HÁT PERSZE! Csak a lényeget hagytam ki majdnem... jellemző -.-
Szóval. Olvastam egy cikket a YouTube-osokról, akik mindenféle videókat töltenek fel magukról. És elkezdtem nézni az egyik videóit, és az a helyzet, hogy imádom! Nagyon nagy arc, konkrétan szakadok állandóan a röhögéstől... nem mellesleg pedig jól néz ki... Nem, igazából nem ezt akartam írni, bár tényleg jól néz ki, de a lényegesebb az, hogy brit, szóval jót is tesz (nyelvtanulás)...
Jé, és véget is ért a Bruno-lejátszási listám (Gorilla, Moonshine, Natalie, Show me, When I was your man)
Amúgy most sem Gyilkos elméket fogok nézni, pedig azt akartam, hanem megint a videóit fogom nézni ♥
Most jöttem rá, hogy igazából most pont olyan sorozatokat nézek (elvileg), amik pont most mennek még csak az USA-ban is, és ugye én utálok várni, mivel általában egyhuzamban ledarálom az egész évadot/évadokat... Oké, most már tényleg befejeztem. Nem kisregényt akartam írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.