2013. november 24., vasárnap

Rush

Na, végre, megnéztem... Mennyi is? Két és fél hónappal a premier után? Jellemző...
Igazából nem nagyon szeretnék most elemezgetni (nem mintha alapból értenék hozzá)... Először is. Én azt hittem, 3D-s lesz. Hát nem. Apummal és tesómmal néztem meg, és hát.... mit is mondjak... még jó hogy kirakták a 16-os karikát... Kicsit ledöbbentem, mert azt hittem, Forma 1-es filmre jöttem. Oké, ez nem lényeg.
Tényleg nem tudok sok mindent írni a filmről, mert egyszerűen jó. A szinészek tökéletesek, és ami a legjobban meglep, valóban hasonlítanak a valódi szereplőkre.
Fogalmam sincs, hogy mennyi igaz a sztoriból, de annyira jellemző, hogy amikor már végre mondanám, hogy de k*csög ez a Hunt, beveri az újságíró képét, és máris sokkal szerethetőbb lesz. Apa mondta erre, hogy annyira látszik, hogy az élet nem fekete-fehér. Mert tényleg nem az: minden rosszban van valami jó (most nem Hunt-ra céloztam).
Mit 'adott' a film?
Először a pálya szélétől kb. 2 méterre hasaló fotóshoz, és a többi durva dolgokhoz képest, merem állítani, A MAI FORMA-1 BIZTONSÁGOS. Az akkori körülmények iszonyatosan durvák voltak.
A másik... kicsit más szemmel nézem ez a film után az F1-et. Azt ugyan nem tudom, miért, de az biztos, hogy így van.
És ami (számomra) a legszembetűnőbb hatás, az Niki Laudáról szóló véleményem. Mert eddig úgy voltam, hogy: "oké, van ez a csávó, akinek megégett az arca egy balesetben, szerencséje volt". Ha tényleg van valóságalapja (nem is kicsi) a filmnek, akkor Lauda egy tipikus példakép-alkat. Mert ahogy küzdött, hat hét után már újra versenyzett, a zuhogó esőben feladta a versenyt...
Hát, igen, én abszolút Lauda-párti vagyok. Az ő személyisége sokkal közelebb áll hozzám, mint Hunt-é (illetve csak az övé). Mert abszolút becsülöm, hogy gyakorlatilag lemondott a vb-címéről, mert nem találta biztonságosnak a pályát. Szerintem én is ezt tettem volna. Ugyanez a veszélyes Német Nagydíjnál (mármint a megbeszélés).
Hunt viszont bulizott, cigizett, ivott, igen, most a 16-os(?) karika... És ő 45 évesen meg is halt. Lehet, hogy boldogabb volt, mint Lauda, de csak egy rövig ideig...

2 megjegyzés:

  1. Lauda hasonlít Massára (a küzdés szempontjából) HAJRÁ FELIPE!<33333

    VálaszTörlés
  2. Abszolút!!! Felipeee ♥♥♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.