2013. november 8., péntek

Állat vooolt! :DDD ♥

Sosem voltam még nagykoncerten, és ez egy remek alkalom volt arra, hogy elkezdjem(?)! Bruno Mars♥♥♥
Az előzményelről csak annyit, hogy gyorsan, pár órával indulás előtt még dalszövegeket próbáltam memorizálni. Sajna nem minden számát ismerem, volt, amit a koncerten hallottam először :/
Magáról a koncertől:
Istenkirááály!♥
Már az előzenekar (énekes) is tetszett, de amikor Bruno megjelent a színpadon... húú! kisikítottam a tüdőm :D
Megérte, 100%-osan. Ő pont egy olyan énekes, aki nem playback-kel, ugyanolyan a hangja valójában is, mint a stúdiókban/klipekben, nem késik, nem részegen lép a színpadra, és mindent megtesz azért, hogy a rajongói jól érezzék magukat! ♥
Egyébként pont ezért szeretem. Ugyan nem a kedvencem, de rengeteg számát imádom, még ha a szövegüket nem is tudom az összesnek.
Amúgy volt ott minden: pirotechnika, flitterek, tánc, és nagyon közvetlen volt, "beszélgetett" velünk. A twitterére azt írta, hogy először volt Budapesten, de valószínűleg nem utoljára!!!!! ♥♥♥
Először elkezdtem fényképezni meg videózni, de egyrészt messze ültünk, ezért nem lettek jók a felvételek, másrészt pedig rájöttem, hogy jobb élvezni magát a koncertet, mint a videózást. Úgyhogy végig roptuk és ordítottak az egészet (2 óra hossza volt?, ugyan én azt hittem, éjfélig fog tartani, és 4 órás lesz előzenekarostul, na mindegy). Fáj a csípőm, a talpam, a karom ("fénykarddal" integettünk és csápoltunk), és azt hittem nem lesz hangom. Mondjuk még most is kicsit rekedt vagyok...
A lényeg a lényeg, és egy életreszóló elmény és emlék marad!
Köszönet, Bruno! ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.