2013. november 25., hétfő

Csontváros - film

Kb. 3 perce fejeztem be. Igazából jó kis film, úgyhogy nem akarom kritizálni, viszont pont ez is a bajom. Azt hittem, hogy a végén fel fogok pattani a székből, és ugrálok, hogy: "meg kell újra néznem MOST". De abszolút nem. Vagy, amire talán a legjobban számítottam (magamtól) az egy olyan vélemény lett volna, hogy: "SZERELMES VAGYOK JACE WAYLANDBE!!!" Ezt sem kell félreérteni, mert szerintem (is) Jamie Campbell Bower-nél jobb színészt nem is találhattak volna, de mégis van egy olyan érzésem, hogy a könyv(ek) során kapott képemet egy kicsit lerombolták... Mert amúgy tényleg imádom Jamie-t (csak ne cigizne...), de valahogy nekem nem jött át Jace karaktere...
Amúgy ez is tipikusan olyan film, amit nem tudsz megérteni, ha nem olvastad a könyvet. Én is csak a remek memóriámnak köszönhetem (igen, túláradó szerénység...), hogy tudom, miért tudta Clary rendberakni a lakást egy rúnával...
Nyilván nehéz egy mittomén hány oldalas könyv tartalmát egy filmbe sűríteni... hát nem nagyon sikerült... a karakterekkel nincs igazán gond, mondjuk szerintem Jace és Jocelyn, esetleg Clary "lett" a legjobb. A Lightwood-testvérek és Luke kevésbé... ja, meg Valentine sem. Oké, még Simon is jó lett.
Szóval a lényeg az, hogy a könyv cselekménye százszorta jobb (amúgy van ilyen szó?), kidolgozottabb, stb. Nekem személy szerint a 3. könyv tetszett a legjobban, de már megint elkanyarodtam a témától, és locsogok...
Tehát. Biztos meg fogom még nézni a filmet, de sajna nem zsongtam be tőle egyáltalán, pedig nagyon számítottam rá. lehet, hogy egy filmkritikus lesz belőlem, de nekem akkor is az egész filmből a legvégén szóló zene tetszett (a stáblistánál) ... Meg az előzetes, az ÁLLATI JÓ! Meg az is jó, hogy abban össze-vissza rakták bele a jeleneteket, hogy ugye felkeltsék a figyelmet...
Nem mondom igazából, hogy csalódtam, mert tényleg nem rossz film... De, mondom, mert csalódtam. És ez abszolút nem a színészek hibája. Jamie hangját még mindig imádom.
Lehet, hogy ez furcsán hangzik tőlem, de azt hiszem, maradok a könyvnél...

2 megjegyzés:

  1. Soha sem hittem h egyszer ezt "hallom" O_O (utcsó mondat) *hüpp-hüpp* kezdesz kirepülni, büszke vagyok ráááád ♥ :33

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.