2013. július 6., szombat

Teen Wolf

Nem bírtam kivárni, úgyhogy már akkor belenéztem az első részbe, amikor még a TVD-t néztem.
Ezt az alfás dolgot még nem értem, de elvileg Stiles rájön.
Derek ♥ a legjobbkor érkezett (első epi)
Scott tetkó: WTF?? Minek az neki?
Stiles: Tényleg sokat változott, és egyértelműen jó értelemben...
Ja! A második évadban nagyon tetszett a... nem tudom, minek hívják ezt... intro asszem.
De most már igazán megváltoztathatták volna. Pl. belerakhatták volna Isaac-et... Tyler Posey része nekem kicsit fura... olyan Drakulás. Peter-nek amúgy örülök, pedig eleinte utáltam. De arra még mindig nem jöttem rá, hogy Lydia hogyan élesztette fel.
Amúgy Jackson nem hiányzik, pedig Colton jó színész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.