2013. július 14., vasárnap

Prison Break

Mivel a Teen Wolf-ra, és a True Blood-ra is várni kell, új sorozatot kezdtem el: Szökés. Eléggé régi, és már vége, úgyhogy elvileg egyszerre „ledarálhatnám” az egészet.
Nagyon furcsa, de igazából azért kezdtem el, mert olvastam a Szent Johannában, hogy Cortezék kedvence. Vagyis... módosítok: már amikor kicsit voltam, az RTL reklámozta, és láttam azt a teletetovált fickót. Érdekelt már akkor is, de korhatásos volt, ezért talán féltem tőle. Már nem emlékszem. A SZJG miatt inkább eszembe jutott, hogy valaha meg akartam nézni.

Erről a sorozatról nem tudok sokat írni: egyszerűen jó.
Minden részben van valami izgalmas, és a nyomozós szál nálam alapból megér egy jó pontot. Egyébként Scofield esze nagyon tetszik, meg végül  is amúgy se lehet hülye, ha építészmérnök... de az, hogy előre megtervezett mindent! Hát le a kalappal!
Eleve egy „gyenge” hármassal indítottam, most az 5.-nél tartok, mert nem tudtam több részt megszerezni. MÉG. De amúgy tényleg: „Nem tudom, hogy mit csináljak, mivel nem tudok Szökést nézni”.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.