2013. július 7., vasárnap

Jason

Ritkán van olyan, hogy egy dologról kétszer is írok, de ha igen, annak oka van.
Namost. Ma minimum 5-6-szor meghallgattam a The Other Side-ot, egymás után többször is. Egyszerűen imááááááádom! ♥♥
Állandóan ez megy a fejemben. Már a szövegéből is tudok egy-két részletet, mert megnéztem az official lyrics videót, és az is egyszerűen fantasztikus! Olyan jót még életemben nem láttam! Ahogy Jason pakolja arrébb a szöveget, és még közben táncol is néha... ♥
Egyébként azon gondolkodtam, hogy milyen furcsa lett. Vagyis a visszatérése óta (gondolom legalábbis).
I mean teljesen más ez a száma a régiekhez képest. Ugye nekem a nagy kedvencem az In my head (volt), ahhoz képest ennek a dalnak sokkal erősebb a hangzása, pörgősebb, és bár nem értek ehhez, mintha valami hip-hop szerű meg elektronikus izéket fedeztem fel benne. Most az a fursa ebben, hogy elvileg kritikának szántam ezt az egy mondatot, de a kettő közül mégis ez a szám tetszik jobban. Csak így tovább, Jason! ♥
A másik furcsaság nekem az, hogy a klippben aranynyaklánc van rajta (???), meg felnyírt a haja, érdekes dolgokat művel a csajjal, miközben való életben imádja a barátnőjét, el akarja jegyezni, gyereket szeretne...
De amúgy meg nagyon tetszik, hogy miközben izomtrikóban/félmeztelenül táncol (meg kell hagyni, vagy ott izom ♥), és ez a szakáll+haj férfiasabbá és komolyabbá teszi, meg minden, nem tudom rámondani, hogy teljesen megváltozott. Mert ugyanolyan kedvesnek és aranyosnak tűnik, mint amilyen pár éve volt, és nem mellesleg szerethető! ♥

Ui.: Azért jelent valamit, hogy 6 szivecskét kapott tőlem! ♥ (már hetet)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.