2013. július 18., csütörtök

Szökés

Hátt előreolvastam. Kár volt.
Totál sokkot kaptam, hogy mi lesz a vége. Oké, először azt hittem, hogy a "felelségét" menti meg, de utólag rájöttem, hogy a dokiról van szó. Így egyébként már alábbhagyott a lelekesedésem.
A másik ok pedig a sztori. A 14. részig tetszett igazán. Akkor kerek volt a sztori: megpróbálnak kiszökni, nem sikerül, Lincoln nem kap kegyelmet, és kész. Nem happy end, de Linc hősként hal meg. Ez így le van zárva. Oké, mégis elhalasztják, de a kettes számú út és a tervek megégése már szerintem túlbonyolítás. Én 14 epizódból kihoztam volna egy korrekt történetet, szerintem a 4 évad sok, de majd meglátjuk.
Egyébként szerintem is igaza lett volna a producernek vagy a rendezőnek (mittudomén), mert ő egy 10 epizódból álló minisorozatot akart.
Egyébként félreértés ne essék, én nagyon szeretem a sorozatot, az ügyvédes szál is nagyon tetszik, csak az, hogy Mike... hagyjuk. Egyébként a másik kedvencem Sucre, de nyilván csak Scofield után...
Ui.: nem igazán bírom a kék szemű pasikat, de Michaelnek kifejezetten szépek a szemei ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.